Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 18, 2006 23:04:49 GMT 1
Amai juist even de karts in rfactor geprobeerd, zag er precies wel realistisch uit qua teams motors en setup...
maar het rijgedrag is echt voor te lachen, ge kunt met de geschakelde karts nog geen donut maken, en geloof mij das echt ni moeilijk in de realiteit, ge moet moeite doen om hem niet rond te krijgen...
|
|
|
Post by Hill2button on Dec 18, 2006 23:26:54 GMT 1
Amai juist even de karts in rfactor geprobeerd, zag er precies wel realistisch uit qua teams motors en setup... maar het rijgedrag is echt voor te lachen, ge kunt met de geschakelde karts nog geen donut maken, en geloof mij das echt ni moeilijk in de realiteit, ge moet moeite doen om hem niet rond te krijgen... Kart Racer v 1.1 krijgt op rfcentral slechts 3,5 ster op physics. Superkart Challenge v2.1 vant zelfde. Vele mods hebben jammer genoeg onrealistische of onafgewerkte physics, dat doet niets af van het realisme dat met rF kan gehaald worden maar het is niettemin slechte reclame. Hebt ge de F1 79 nu al eens getest? En spring eens in iets met een dak. Ene F. Wynants zei ook: "no tintops for me" en die is ondertussen van gedacht veranderd zulle. Volgens mij zijn de Meganes echt iets voor u!
|
|
|
Post by Timpreza on Dec 19, 2006 4:00:25 GMT 1
Ge moet eens kijken naar vehicle information, die karts wegen 400kg en hebben 200pk of zoiets... Belachelijk als je met zo'n basis moet beginnen.
|
|
|
Post by Knarf on Dec 19, 2006 10:05:19 GMT 1
Het is zoals Werner zegt. Ge moogt de physics van rFactor niet beoordelen op slechte mods.
rFactor mag zo goed zijn als het wil als ge daar totaal verkeerde waarden insteekt blijft het natuurlijk slecht. Ik zou effectief eens om rfactorcentral gaan kijken. Daar naar cars gaan en daar sorteren op beoordeling en eens downloaden wat daar allemaal heel goed uitkomt. De Méganes zijn super realistisch schijnt het, maar ik vind het niet de plezanste auto's om mee te rijden hoewel ge daar mooie races mee kunt hebben. De V8 is heel goed, F1-1979, ...
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 19, 2006 10:33:49 GMT 1
Ge moet zo'n prul zoals die karts niet proberen, daar is de engine gewoon nie geschikt voor en dat ge kunt ge ook niet verlangen van een spel dat voornamelijk normale auto's simuleert. (trucks vormen ook problemen)
|
|
|
Post by Petrol on Dec 19, 2006 12:14:18 GMT 1
Of die Meganes zo super realistisch zijn da weet ik niet hoor, de V8's alvast wel. De Meganes zijn goed, maar ik heb m'n twijfels of die ophaning wel 100% is. Karts zijn iets heel anders dan gewone auto's en de ISI engine is daar niet voor gemaakt. Physics makers met een degelijke reputatie hebben het vroeger geprobeerd en zijn tot de conclusie gekomen dat het niet mogelijk is om goede realistische kart physics te maken in rFactor, zelfs met de juiste specs. Zoals Jietse zegt, hetzelfde met Trucks, en ook met 2-wielers uiteraard.
|
|
spyder
Rookie VRL'er
Hans Poelmans
|
Post by spyder on Dec 19, 2006 20:05:17 GMT 1
me ttrucks zijn ze nog bezig
ben er toch benieuwd naar
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 19, 2006 21:50:59 GMT 1
me ttrucks zijn ze nog bezig ben er toch benieuwd naar Neeeeeeeuuh, echt waar? Wist ik nog niet. Die physics gaan falen of ze moeten al hele straffe stoten uithalen.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 20, 2006 23:06:04 GMT 1
F1 1979 ziet er realistisch uit maar da schakelt te traag naar men goesting:) V8 moet ik nog proberen... formule 3 dat gaat lekker:)
|
|