|
Post by Nolle on Jan 13, 2007 12:16:09 GMT 1
godv..... dat heb ik nu ook ze , en ik weet begot niet wat er daar mee is gebeurd en hoe dit er is gekomen , vroeger had ik dit niet. kun jij joinen via "koerskast" ? want ik denk dat het daarom is dat het bij mij niet lukt....... als ik écht eens tijd heb ga ik rFactor eens volledig opnieuw installeren en dan zien...maar t'is nog niet voor direct Volgens mij hebben die dingen niks met mekaar te maken hoor. Je mist een key in uw registry waardoor je browsers het rfactor protocol niet kennen zoals Frank al aangaf in een andere thread. Ik zou gewoon die map met die error vervangen. werner , kun je die key dan niet eens opzoeken ? je kunt zo'n key ook backuppen , misschien kun je dit eens doen en dan eens mailen , dan probeer ik die eens in te voeren bij mij , als het niet lukt is het niet erg want ik heb m'n image om terug te zetten bij nood...
|
|
|
Post by Petrol on Jan 13, 2007 13:34:20 GMT 1
|
|
|
Post by Arpé on Jan 13, 2007 20:45:49 GMT 1
Ik ga dat eens proberen. Thx!!
|
|
|
Post by Arpé on Jan 30, 2007 19:32:59 GMT 1
Ondertussen zijn we al een paar weken verder en alles werkt nu normaal. Het zal dus wel in die file hebben gezeten. Nogmaals bedankt voor de hulp Peter!!
|
|