Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 9, 2006 11:35:36 GMT 1
Ok manne, kheb het gekocht, geinstalleerd...maar waar vind ik al die mods? dus de 1978 dak is me ulle kan meerijden:) en die f1cdtp mod... Ik vind de menu interface alvast veel minder duidelijk dan lfs maar da went wel:)
thx
Yannick
|
|
|
Post by Hill2button on Dec 9, 2006 11:49:05 GMT 1
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 9, 2006 12:09:30 GMT 1
De interface is 100 keer beter dan die onoverzichtelijke LFS menu's.
|
|
|
Post by Knarf on Dec 9, 2006 12:17:38 GMT 1
De interface kunt ge trouwens aanpassen, bestaat ne mod voor :-) Nu waar vind ik mods. Eens ge goed op gang zijt met rFactor is www.rfactorcentral.com idd een goede plek. Maar als ge pas begint is dat nogal een ellende dat ge maar 3 downloads moogt doen per dag (als ge dan F1-1979 + physics patch download zijde al 2 downloads kwijt). Daarom. Ik zoek gewoon op rfactorcentral wat de beste mods circuits zijn (interface van rfactorcentral is veel beter) en dan verhuis ik naar rtracker.org/ en daar download ik zoveel mods ik wil. Voor rTracker hebt ge wel een bittorrent programma nodig.
|
|
RedC
Rookie VRL'er
Chris Goeman
|
Post by RedC on Dec 9, 2006 13:16:34 GMT 1
Misschien nog een tip, dat is althans wat ik doe. Als ge mods en physics gaat downloaden: hou de setup files bij, verwijder ze niet, ze kunnen later ooit nog van pas komen
|
|
|
Post by arnold on Dec 9, 2006 16:01:04 GMT 1
Misschien nog een tip, dat is althans wat ik doe. Als ge mods en physics gaat downloaden: hou de setup files bij, verwijder ze niet, ze kunnen later ooit nog van pas komen doe ik ook : ik heb 2 mappen gemaakt , "LFS updates" en Rfactor updates" en daar zet ik alles in van bijkomende mods , updates , setups enz zodat ik als ik een nwe installatie moet doen alles bij de hand heb en niet moet opnieuw binnenhalen.
|
|
|
Post by Buchinski on Dec 9, 2006 17:24:35 GMT 1
Idem dito hier ... ik heb hier ondertussen op een aparte data-partitie gigabytes vol staan met tracks, mods, sets enz... van rF, LFS, GTR, GTL en GPL...
|
|
|
Post by Petrol on Dec 11, 2006 21:35:09 GMT 1
Ah, weer iemand van Wilrijk.
|
|