spyder
Rookie VRL'er
Hans Poelmans
|
Post by spyder on Nov 27, 2006 22:31:55 GMT 1
Kan dit aub gebeuren ? vandaag test op silverstone ... race gaat goed , ineens verlies ik plaatsen door een schuiver
effe wat inhalen , ineens net waar de berg is voor de 3 laatste bochten spint ene maar net achter de berg ( spinde en gaf volle gas en bleef dus gaan ) zag nix met gevolg er volle bak tegen !
was niemand van VRL want hij kon niet rijden ( veel schuiven etc etc )
|
|
RedC
Rookie VRL'er
Chris Goeman
|
Post by RedC on Nov 28, 2006 7:58:18 GMT 1
Kan dit aub gebeuren ? vandaag test op silverstone ... race gaat goed , ineens verlies ik plaatsen door een schuiver effe wat inhalen , ineens net waar de berg is voor de 3 laatste bochten spint ene maar net achter de berg ( spinde en gaf volle gas en bleef dus gaan ) zag nix met gevolg er volle bak tegen ! was niemand van VRL want hij kon niet rijden ( veel schuiven etc etc ) 't had even goed wel iemand van VRL kunnen zijn en dan is het resultaat wel hetzelfde Ik sta wel achter uw voorstel maar niet om wille van de reden die je aanhaalt
|
|
spyder
Rookie VRL'er
Hans Poelmans
|
Post by spyder on Nov 28, 2006 9:25:41 GMT 1
da wel ma ene van VRL gaat geen gas bijgeven om zo nog meer te spinnen imo
|
|
|
Post by Hill2button on Nov 28, 2006 10:11:46 GMT 1
da wel ma ene van VRL gaat geen gas bijgeven om zo nog meer te spinnen imo Voor de snuit terug id juiste richting te zetten misschien? Ik zeg maar wat, heb het incident niet gezien. Nu, voor één voorval gaan we de server niet direct private zetten, maar laat wel weten als dit vaker voorvalt.
|
|
spyder
Rookie VRL'er
Hans Poelmans
|
Post by spyder on Nov 28, 2006 10:18:36 GMT 1
nee , hij slipt en blijft gas geven ... mja anyway should be nice private server
|
|
|
Post by Buchinski on Nov 28, 2006 11:56:02 GMT 1
Enerzijds begrijp ik je vraag wel Hans, anderzijds is het wel dommig om de hele tijd maar met drieën tegen elkaar te rijden. Ik kom zelden VRLers tegen online op de server.
|
|
spyder
Rookie VRL'er
Hans Poelmans
|
Post by spyder on Nov 28, 2006 12:13:55 GMT 1
ik zit er sávonds toch op als ik morgenpost heb ( de week van de race meestal )
straks weer ...
meestal met peter , jietse en nog een paar
|
|