|
Post by Timpreza on Jan 18, 2004 11:47:02 GMT 1
Kan iemand me dringend helpen? Gpl wil niet meer starten op mijn pc. Ik heb deze week eens grote kuis gedaan op mijn pc (geen format, enkel met ace utilities mijn register, tijdelijke bestanden enz opgekuist) en een image gemaakt. Maar nu wil gpl niet meer starten... Ik krijg dat GPL logo en dan onmiddelijk terug naar windows... Ik heb al een verse install van gpl gedaan, nog hetzelfde...
|
|
|
Post by Timpreza on Jan 18, 2004 12:59:08 GMT 1
Ik heb het gevonden, blijkbaar loopt mijn gpl vast van het moment dat ik de carsound.exe patch installeer... Nu ben ik verplicht om met de originele carsounds te werken . Beter dat dan niets, maar kben daar toch nie content mee... Hoe kan ik da nu oplossen?
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 18, 2004 17:46:28 GMT 1
Da's een goei vraag, hoe hebt ge da de eerste keer gedaan Diene Carsound gaf bij mij eerst een foutmelding en als ik dan andere geluiden wilde gebruiken dan werkte da vreemd genoeg wél (onder 98SE dan toch)... Is er geen andere versie van die Carsound te vinden ofzo ?
|
|
|
Post by Knarf on Jan 18, 2004 19:21:17 GMT 1
Geen idee Tim... Ik gebruik die carsound ook en no problems hier (WinXP)
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 18, 2004 22:55:33 GMT 1
carsound geeft goed gewerkt,maar nu ook niks meer.
|
|
|
Post by Timpreza on Jan 19, 2004 0:23:15 GMT 1
Raar, er moet op 1 of andere manier een een corrupte wav bij mijn geluiden gekropen zijn. Door nieuwe sounds te installen is alles weer zoals het moet zijn.
Er is nu 1 klein ander probleemke: Ik heb een nieuwe install gedaan stap voor stap om te ontdekken waar het fout liep, daarvoor heb ik gpl in een andere directory gezet. Alles werkt nu perfect, maar in een andere directory. Als ik het wil verzetten zodat ik gpl weer op zijn originele plaats kan zetten dan loopt gpl onmenselijk traag, ook in de menu's. Enig idee hoe dat zou komen?
|
|