|
Post by Timpreza on Nov 26, 2006 1:09:19 GMT 1
Help! Als ik rF start krijg ik enkel nog het opstartscherm, maar daar blijft hij hangen. Hij gaat niet meer naar het hoofdmenu. Ik heb niets veranderd. Eerder deze week ging het nog perfect. Zelfs met een verse installatie van rF en met een image van een jaar geleden heb ik hetzelfde voor. Ik geraak er 1 keer in het hoofdmenu bij iedere herinstallatie, en als ik dan durf afsluiten is't prijs. Als iemand suggesties heeft, ik ben redelijk radeloos.
|
|
|
Post by Timpreza on Nov 26, 2006 1:37:11 GMT 1
Oplossing gevonden op RSC:
Dit wil wel zeggen dat ik, en waarschijnlijk anderen, niet online kan zolang dat probleem op racecast zich voordoet. Hopelijk geeft dit geen problemen voor de race...
|
|
|
Post by Buchinski on Nov 26, 2006 1:57:08 GMT 1
Dit was inderdaad een oplossing die ik wou voorstellen :
"I just wanted to add another: In my case Ive been simming for a long while - no antivirus running or any other problems with software, rfactor has been running the new version fine for awhile, then go to install monza and BAM, I get the Stall at the first full splash screen. Try everything I can think of, and even get 90% through downloading rfactor to do a fresh install, then I remember: the old delete the racecast.dll file! Did it, and now Im racing again!"
Komt op hetzelfde neer. Misschien moeten we voorzichtiger zijn met het gebruiken van allerlei functionaliteiten waarover we niet echt controle hebben?
|
|
|
Post by arnold on Nov 26, 2006 7:58:50 GMT 1
ik heb het deze morgen zondag omstreeks 08.00 uur geprobeerd en bij mij lukt alles.
|
|
|
Post by Knarf on Nov 26, 2006 8:35:11 GMT 1
Komt op hetzelfde neer. Misschien moeten we voorzichtiger zijn met het gebruiken van allerlei functionaliteiten waarover we niet echt controle hebben? Maakt niet uit of ge racecast gebruikt of niet. Ge kunt rFactor zelfs niet opstarten in single player mode als ge uw netwerkkabel niet insteekt.
|
|
|
Post by Hill2button on Nov 26, 2006 10:17:22 GMT 1
ik heb het deze morgen zondag omstreeks 08.00 uur geprobeerd en bij mij lukt alles. Geen enkel probleem bij mij.
|
|
|
Post by Timpreza on Nov 26, 2006 10:54:57 GMT 1
Het lukt ook vandaag, en ik was de enige niet als je kijkt op rsc. Het moet gisteren ergens iets geweest zijn bij Racecast, je kon het blijkbaar ook oplossen doorje racecast username en paswoord te verwijderen. Er zou een errormessage mogen komen dan ipv dat de boel gewoon vastloopt.
|
|
RedC
Rookie VRL'er
Chris Goeman
|
Post by RedC on Nov 26, 2006 12:11:10 GMT 1
argh ik had da ook en heb dan maar rFactor opnieuw geinstalleerd
|
|
|
Post by Knarf on Nov 26, 2006 14:33:27 GMT 1
racecast lag gisteren plat (had het gemerkt omdat mijn tooltje zei dat de vrl server offline was terwijl die toch online was (tooltje kijkt op racecast))
|
|