Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 17, 2006 11:09:31 GMT 1
precies wat beter en sneller voetenwerk als ik ;D , surtout met dat verkeer
|
|
|
Post by Hill2button on Nov 17, 2006 11:49:37 GMT 1
precies wat beter en sneller voetenwerk als ik ;D , surtout met dat verkeer 500 Internal Server Error Sorry, something went wrong. A team of highly trained monkeys has been dispatched to deal with this situation. In any case, please report this incident to customer service.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 17, 2006 12:56:51 GMT 1
Kieken dak ben , 2 maal zelfde link Originele post ge-edit. Links werken bij mij.
|
|
|
Post by Hill2button on Nov 17, 2006 13:10:15 GMT 1
Jawadde... Flat shift? Dus schakelen zonder gas te lossen? Is dat niet slecht voor de motor? Ik leer weer iets bij.
En die tikt de rem aan op het rechte stuk, is dat voor de remmen wat meer hitte te geven ofzo?
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 17, 2006 13:37:26 GMT 1
Jawadde... Flat shift? Dus schakelen zonder gas te lossen? Is dat niet slecht voor de motor? Ik leer weer iets bij. En die tikt de rem aan op het rechte stuk, is dat voor de remmen wat meer hitte te geven ofzo? Ken er ni veel van, maar misschien autocutoff zodat flat shift kan ? Tikske op de rem was precies ff een reactie op iets, misschien die crest waar ze over gaan ?? Wel cool om zien hoe ze VOL op de gas gaan, dacht dat ik de enigste was die de pedaal door de vloer wilt trappen ;D
|
|
|
Post by Timpreza on Nov 17, 2006 13:53:37 GMT 1
Die gasten hebben idd een cutoff bij het schakelen in het echt. Flatshiften dus.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 17, 2006 16:13:06 GMT 1
Inderdaad auto cut-off, bij GT's is het opschakelen wel nog een beetje anders, bij GT's moeten ze gewoon de voet op de gas houden zonder de koppeling zelfs maar aan te tikken.
|
|
|
Post by Buchinski on Nov 17, 2006 19:40:00 GMT 1
Ik heb een paar keer de bevindingen gelezen van piloten uit Belcar en BTCS. Voor de BMW Silhouette geldt bvb flat shift in het opschakelen, er zit een cutoff in de motor en bij het terugschakelen embrayeren, zonder blippen.
Het hele proces zonder embrayeren kan ook maar motoren en versnellinsbak gaan blijkbaar langer mee als je dat wel doet. Als je het niet doet verhoogt de kans dat het in de mangel draait
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 18, 2006 8:01:05 GMT 1
Inderdaad, Willy, zo is het ook bij de meeste GT's.
|
|