|
Post by Petrol on Jan 13, 2004 22:01:35 GMT 1
'k heb juist gezien dat VRL als één van de leagues op de GPLRank staat, maar er is precies niemand ingeschreven, wat is de bedoeling hierachter?
|
|
|
Post by Timpreza on Jan 14, 2004 13:05:23 GMT 1
Awel, ik heb de vrl daar ooit ne keer ingeschreven, maar ik heb da rap opgegeven omdat da nogal moeilijk leek, en ik begrijp nie echt wat da doet. Wa doet da nu eigenlijk?
|
|
|
Post by Obi-Jan on Jan 14, 2004 19:00:12 GMT 1
Als de VRL leden de VRL kiezen onder MyLeagues dan krijgt de VRL een soort van ranking t.o.v. van ander leagues in de genre van NationsRank.
Verder kunt ge ook nog op de een of andere manier resultaten van uw races uploaden en dan kan iedereen die samen met een algemene rangschikking raadplegen.
Dan is er nog iets dat big brother noemt (moet een client voor op de server runnen) en daarmee worden de mensen hun tijden voor de verscheidene banen die de league bezoekt automatisch aangepast (indien sneller dan een eerdere ronde, welteverstaan).
Enfin, da's allemaal redelijk krachtig, maar ik snap er ook de ballen van. Ik ken wel iemand die die league functionaliteiten al eens gebruikt heeft. Als ge wilt zal ik hem eens vragen of 'm dat kort kan uitleggen.
Jan. =---
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 19, 2004 17:44:35 GMT 1
Eigenlijk wordt dan automatisch na iedere leaguerace de resultaten verwerkt dmv Big Brother en wordt een ranking opgesteld.
De iGOR league waar ik heel af en toe in rijd heeft die functionaliteit, die moet dan natuurlijk op de server zitten.
Tom
|
|