Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 24, 2006 8:16:14 GMT 1
Hoi hoi (Tjeuten van BeRacing hier). Sommigen zullen mij mss herkennen ik heb hier vorig jaar nog enkele GPL races meegereden (Mathieu Souphy), maar algauw bleek dat GPL niet mijn sterkste ding was. 'k Zou echter eens moeten beginnen LFS'en met jullie !
Ik zie dat de Sloeri al ferm gelobbyed heeft :-)
Neen serieus gasten, als er interesse is, laat maar komen hee, hoe meer zielen hoe meer vreugd, vooral als er ook veel landgenoten tussen zitten.
Dit is idd onze eerste organisatie met fixed kalender. Vroeger dachten we dat een variabele kalender meer kansen zou geven aan al onze members om mee te doen, maar na wat ervaring blijkt dit echter niet het geval en daarom dat we nu ook overschakelen op de klassieke fixed kalender methode.
Zoals Sloeri zei zullen we proberen de real-life Megane Trophy rules zo dicht mogelijk te benaderen. Weet wel nog niet of we effectief heats van 25min + 1 lap of gewoon 25min zullen houden, want ik denk niet dat combinatie tijd + een aantal laps in te stellen is in rF ? Wel tijd met maximaal aantal laps, maar geen optelling van de twee denk ik. Nu dat is maar een klein detailke dat we gaan bekijken.
Allee de leute hee !
Mathieu
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 24, 2006 22:01:44 GMT 1
Ela, de Sloeri joeri! Stom dat die datums van uwe kalender samen vallen met die van LFS hier, ik heb nu ook rf, had anders wel hier en daar zekers eens komen piepen, maja, ik amuseer me toch nog meer met LFS, het speelt toch allemaal wat soepelder en vrijer dan RF. Nu da we toch aan het spammen zijn www.elitesqd.com moet ge ook maar eens bezien, hé, das het clubske van de huidige top 3 piloten in het LFS VRL kampioenschap Een interclub race zullen we hier ook wel zien zitten zeker, het moeten niet altijd de hollanders zijn die we verslagen En Tjeuten, over 2 weken doen we bij LFS de GTT op blackwood, een combo dat ge in demo mode ook kunt doen, we zullen over een weekske wel nen demo server hebben draaien af en toe, dan moet ge maar eens komen zien.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 26, 2006 11:04:54 GMT 1
Hey loco de loco gewoon ter info we organiseren binnenkort ook nog een Formula Nippon kampioenschap. dit zal op weekdagen gereden worden... dus kan misschien interessanter zijn voor u dan als't zover is, zal ik wel nog wa "spammen" op jullie forum ;D Joeri
|
|