Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 23, 2006 18:14:24 GMT 1
Dag Allemaal, Eerst en vooral een berichtje voor de mods van VRL, mocht u mijn aankondiging ongepast vinden, wis ze gerust, het is niet onze bedoeling te "concurreren" met jullie ! Het is ook niet onze bedoeling leden weg te lokken of dergelijke, wij zijn sowieso een kleine league, dus je zou gek moeten zijn om dit te doen Het is gewoon onze bedoeling de mensen die zich vervelen op een zondagavond, de kans op een leuke race te geven Team BeRacing organiseert net als VRL een Megane Trophy, dus voor de mensen die er niet kunnen bij zijn via VRL, kan BeRacing misschien soelaas brengen Info over onze Megane Trophy vind je hier : www.beracing.be/downloads/BeRacing_MeganeTrophy2006_Rules.pdfNog meer info vind je op ons forum : www.beracing.be/forum/viewforum.php?f=17Voor de winnaar van dit seizoen is een leuke prijs weggelegd. Interesse ? breng ons een bezoekje en laat ons iets weten. Menig mensen van BeRacing zijn trouwens geen onbekende van enkele onder jullie Veel succes met jullie Megane Winter Trophy trouwens !! Groeten Joeri Team BeRacing Admin. www.beracing.be
|
|
|
Post by Knarf on Oct 23, 2006 18:55:48 GMT 1
Joeri wij rijden hier geen Mégane Throphy hoor. Wij rijden een seizoen met afwisselende mods (de volgende race is idd Meganes of Zolder). De kalender komt wel toevallig uit. Beide leagues rijden zondagavond. Maar geen enkele datum valt op dezelfde dag (alé. Al jullie races vallen samen met LFS races van bij ons, maar niet met rFactor races). Dus voor volk die enkel rF racen hier, en 2 wekelijks te weinig vinden is dit mss intressant. Ik stel voor dat iemand van de VRL ook reclame gaat maken op hun forum
|
|
|
Post by jansongpl on Oct 23, 2006 19:14:05 GMT 1
Alhoewel ik toch enkele VRL bekenden op hun drivers list zie. Aangezien er niets is voor de niet LFS rijders (Rfactor only's . Maybe ? Maybe not
|
|
Jos Belgium
Experienced VRL'er
Stijn Wauters
|
Post by Jos Belgium on Oct 23, 2006 19:37:51 GMT 1
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 23, 2006 19:47:05 GMT 1
lol.... alez... de groeten aan lococost... ne goeie ouwe bekende bij ons meestal GTR en rFactor
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 23, 2006 20:10:33 GMT 1
zeg manne, gewoon een off topic vraag... Betreffende Hosting, hoe pakken jullie dat aan ? wij doen momenteel nog alles zelf, en hebben dus geen dedicated server, maar alles op onze Telenet turbo lijn... doen jullie dit ook zo ? of hebben jullie een ander alternatief die jullie gebruiken ? Een collega admin Ps : misschien zou het ook eens een leuk idee zijn om een interclub race of zo te organiseren Groeten Joeri (Sloeri) Team BeRacing admin (ex lid van Belgium Elite dat jammer genoeg ter ziele is gegaan)
|
|
|
Post by Knarf on Oct 23, 2006 20:27:45 GMT 1
Hosting: - Voor rF pakken we dat op een gelijkaardige manier aan. Werner host met een EDPnet verbinding die behoorlijk wat upload speed heeft. Hij host wel op een aparte pc dedicated. Server loopt alle dagen van 16h tot 0:30h ofzo denk ik... - Voor LFS echte dedicated server van elite ergens in Duitsland - Interclub race: Wij doen dat wel meerdere keren interclub races (eens tegen een Duitse GPL league, en tegen S.NL eens LFS). Volledige insinde info nu : Vorige week zijn er in de admin-wandelgangen van de VRL al gesprekken geweest om de volgende interclub race te houden tegen beracing.
|
|
|
Post by Hill2button on Oct 23, 2006 20:33:09 GMT 1
zeg manne, gewoon een off topic vraag... Betreffende Hosting, hoe pakken jullie dat aan ? wij doen momenteel nog alles zelf, en hebben dus geen dedicated server, maar alles op onze Telenet turbo lijn... doen jullie dit ook zo ? of hebben jullie een ander alternatief die jullie gebruiken ? Een collega admin Ps : misschien zou het ook eens een leuk idee zijn om een interclub race of zo te organiseren Groeten Joeri (Sloeri) Team BeRacing admin (ex lid van Belgium Elite dat jammer genoeg ter ziele is gegaan) Joeri, Eerst en vooral, die interclub zie ik wel zitten, dat is misschien iets voor het tussenseizoen. (voor zover die samen vallen) Over die server, ik run op dit ogenblik een semi-dedicated server. Dat wil zeggen dat ik hier een P3 450 staan heb die als dedicated server draait. Elke dag om 16u start die op en loopt tot 00u30. Er zit een EDPnet Max ADSL abonnement achter, die haalt reële snelheden van +- 500 kbit/s. Dat is volgens bepaalde tests iets sneller dan de gemiddelde telenet turbo line. Vorige zondag reden we met 16 en dat leverde geen merkbare problemen op. Ik join zelf via Lan, maar dat spreekt mss voor zich. Groeten, Werner rFactor VRL admin
|
|
|
Post by Hill2button on Oct 23, 2006 20:36:45 GMT 1
Op dit moment draait die server trouwens Meganes op Zolder. Misschien denkt ge nu "Die Werner, was dat niet die pippo die van zijn oren kwam maken op ons forum omdat we geen vaste kalender hadden"? Ja dat was ik.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 23, 2006 20:39:07 GMT 1
thx voor de uitleg alvast wat betreft die interclub... we steken de koppen binnenkort wel eens samen
|
|
|
Post by Knarf on Oct 23, 2006 20:41:53 GMT 1
Misschien denkt ge nu "Die Werner, was dat niet die pippo die van zijn oren kwam maken op ons forum omdat we geen vaste kalender hadden"? Ja dat was ik. Ze hebben diene pipo uiteindelijk wel gelijk gegeven want nu staan er datums en uren op voor het gans volgend seizoen.
|
|
|
Post by jansongpl on Oct 23, 2006 20:48:07 GMT 1
Hoe zit de start procedure bij jullie in elkaar op race-avond ? Ik ben geen LFS rijder maar ieder zondag avond racen zie ik wel zitten. Ben absoluut geen toprijder of midden meut maar oefening baart kunst . Aangezien er iedere twee weken een race is bij de vrl en bij jullie weekend ertussen zie ik dit wel zitten. Gr. Jan
|
|
|
Post by Hill2button on Oct 23, 2006 20:59:51 GMT 1
Misschien denkt ge nu "Die Werner, was dat niet die pippo die van zijn oren kwam maken op ons forum omdat we geen vaste kalender hadden"? Ja dat was ik. Ze hebben diene pipo uiteindelijk wel gelijk gegeven want nu staan er datums en uren op voor het gans volgend seizoen. Uiteraard
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 23, 2006 21:00:37 GMT 1
Hey Jason, Kwartiertje Qual, en dan 2 heats van 25 minuten + 1 lap. (net zoals de echte megane trophy ) wees trouwens niet bang omdat je zogezegd te "traag" zou zijn... bij ons is het een vrij goede mix van toppers tot newbies Joeri
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 23, 2006 21:02:19 GMT 1
ps... zoude geloven da ik da allang nie meer wist van die pippo met z'n vaste datums... en uiteindelijk, als iemand zijn mening niet meer zou mogen geven, dan zou het pas erg zijn groeten Joeri
|
|