|
Post by jansongpl on Oct 4, 2006 19:14:18 GMT 1
Hallo gasten,
Ik heb zojuist op de website rfactor central gelezen dat slechts 0,5% van de gebruikers een donatie hebben gedaan met paypal. Die behulpzame mens krijgt problemen met het betalen van die website en heeft geen sponsor gevonden om dat alles te betalen.
Zijn wij bereid een bijdrage te betalen via paypal om die site "up and running " te houden of laten wij hem vallen ? Ik ben zeer te spreken als beginneling om dat die site veel info bevat voor een leek zoals ik
Ik ben in ieder geval bereid een bijdrage te betalen (evt. 10 euro of zo) om de referentie site voor rfactor te helpen online te blijven.
Ik heb dit ook indertijd voor de tracksite van GPL gedaan en een mailke gekregen van de kerel die de site onderhield. Ik heb toen ook 10$ betaald via paypal.
Stof tot nadenken en graag uw mening AUB ! ;D
|
|
|
Post by Knarf on Oct 4, 2006 19:39:57 GMT 1
ISI zou beter webspace beschikbaar stellen voor zulke zaken.
Zij willen trouwens een modplatform maken, dan moeten ze ook maar de voorzieningen treffen dat alle mods op 1 centrale plaats moeten komen. Eigenlijk had zulke website er van ISI zelf moeten zijn samen met de release van rF imo.
Nu ja als den deze sluit is er nog altijd rtracker. Hun website is minder goed maar ze zijn wel zo slim geweest van torrent te gebruiken.
|
|
|
Post by arnold on Oct 4, 2006 20:13:26 GMT 1
ik ben ook bereid om een bijdrage te leveren , ik werk wel niet met paypal , desnoods schrijf ik het bedrag over naar iemand zijn rekening die dan kan betalen via paypal...
|
|
|
Post by Buchinski on Oct 4, 2006 22:03:42 GMT 1
door de website niet meer publiekelijk te houden heeft hij natuurlijk wel een deel volk uitgesloten.
Mensen zoals ik bvb die het kotsbeu zijn dat je maar overal en altijd moet registreren. Weer een mailke, weer een confirm link, weer maar eens een username en nog maar weer ne keer een password. Als ik al 1 euro had gekregen voor elke keer dat ik mij ergens moet inschrijven, registreren, aanmelden...awel, ik was al ne rijke mens geweest.
En ja, het zal altijd wel ergens goed voor zijn maar vroeg of laat trek je een grens. Er zijn meerdere sites die rF mods ter beschikking stellen, je zal die wel altijd vinden. Even moeite doen om op het net 5 minuten te zoeken en je komt er ook wel. En zoals Knarf zegt (een zinnetje dat de politiekers graag in de mond nemen) ISI had mischien "zijn verantwoordelijkheid moeten nemen"
|
|