|
Post by Knarf on Sept 19, 2006 23:22:10 GMT 1
Zojuist eens gekeken naar de deelnemerslijst.... Staan wel wa legendes tussen... Met als klap op de vuurpijl 1 of andere Fin met -90 als GPL-Rank Vermoedelijk weet 95% van het forum nu wel genoeg... En ook een legende maar dan meer langs het circuit: Uwe Schuerkamp Dus als ge uw krachten eens wilt meten met Greger Huttu himself. Volgende donderdag op Kya en Zandvoort met F1-1979.
|
|
|
Post by Hill2button on Sept 20, 2006 7:54:42 GMT 1
Zojuist eens gekeken naar de deelnemerslijst.... Staan wel wa legendes tussen... Met als klap op de vuurpijl 1 of andere Fin met -90 als GPL-Rank Vermoedelijk weet 95% van het forum nu wel genoeg... En ook een legende maar dan meer langs het circuit: Uwe Schuerkamp Dus als ge uw krachten eens wilt meten met Greger Huttu himself. Volgende donderdag op Kya en Zandvoort met F1-1979. Huttu vs Kiraly, dat kan nog vuurwerk geven! Wie is die Schuerkamp?
|
|
|
Post by Knarf on Sept 20, 2006 8:11:12 GMT 1
Uwe Schuerkamp : De maker van GPL-rank.
Ik vermoed dat Kiraly zijn best zal moeten doen om op het podium te raken. Dom Duhan doet ook mee (teammaat van Huttu).
|
|
|
Post by Buchinski on Sept 20, 2006 9:08:41 GMT 1
Ik was aan het overwegen om eventueel te starten daar (een beetje als voorbereiding op onze gang van zaken), er draaien daar toch altijd wat italianen mee die niet goed weten wat er gebeurt (prooi voor mij dus in het achterveld)..maarre .. hallo zeg!
Als ik zie hoe verleden seizoen Kiraly de tegenstand op een hoopje reed dan heb ik niet echt zin om tegen 5 van die Kiralys in het strijdperk te komen! Dit wordt clash of the aliens en "konijnen" als ik (om met Lauda zijn woorden eens te spreken) kunnen daar enkel in de weg lopen.
|
|
|
Post by Hill2button on Sept 20, 2006 10:08:33 GMT 1
Uwe Schuerkamp : De maker van GPL-rank. Ik vermoed dat Kiraly zijn best zal moeten doen om op het podium te raken. Dom Duhan doet ook mee (teammaat van Huttu). Ik zou den Andras toch niet onderschatten. Verdegaal kom 'm ook niet volgen en dat is toch niet de eerste de beste... Super dilemma, ik heb eigenlijk geen tijd om deel te nemen, maar als ik dit alles lees begint het toch serieus te kriebelen.
|
|
|
Post by Knarf on Sept 20, 2006 10:11:11 GMT 1
Overlaatst in de begindagen van F1-1979 toen ik echt wel goed geoefend was in F1-1979/Kya was ik toch altijd sneller als Verdegaal. En die zat toen ook constant op die server te rijden en was dus ook goed geoefend.
|
|
|
Post by Petrol on Sept 20, 2006 10:16:11 GMT 1
Reed Uwe Schuerkamp vorig seizoen ook niet eens een keer mee, of was dat ergens anders? Ik had rF.org wat uit het oog verloren met al die andere zaken die op til stonden, maar zo'n race lijkt wel interessant. Ik heb al wel geraced met die gasten (in dezelfde races gereden en gedubbeld worden dus) maar 't is altijd leuk om zo'n namen te zien. Vrees om gedubbeld te worden moet ge daar niet echt hebben, die zullen u niet direct van de baan rijden.
edit: gaan er VRL-ers meerijden?
|
|
|
Post by Knarf on Sept 20, 2006 10:25:12 GMT 1
Ik ga een paar races mee rijden, Stijn Wauters staat op de lijst. En Steven Petein (Rushbunny) staat er ook tussen.
|
|
|
Post by Hill2button on Sept 20, 2006 10:26:30 GMT 1
Overlaatst in de begindagen van F1-1979 toen ik echt wel goed geoefend was in F1-1979/Kya was ik toch altijd sneller als Verdegaal. En die zat toen ook constant op die server te rijden en was dus ook goed geoefend. Gij bent ook niet de eerste de beste hé Frank. Enough compliments for one decade!
|
|
|
Post by Knarf on Sept 20, 2006 11:01:13 GMT 1
Ik wil maar zeggen. Dat Verdegaal toch niet zo supergoed is. Ik heb ook eens tegen Huttu gereden en die was 3sec per ronde sneller. Op een circuit van net iets meer dan een minuut wil dat al iets zeggen. Duhan was 2,3 sec per ronde sneller dan mij.
|
|
|
Post by Petrol on Sept 20, 2006 11:02:01 GMT 1
Ik heb me ook ingeschreven, kwestie van al wat voor te bereiden op de VRL league. Het is ook maar een testseizoen met 5 data. Er zijn een hele hoop bekende gezichten van de vorige league. Je moet blijkbaar met hetzelfde chassis blijven rijden, er zullen dus veel Williamsen aan de start komen. Ik weet niet wat ik zou nemen.
|
|
|
Post by Knarf on Sept 20, 2006 12:00:13 GMT 1
Huttu en Duhan heb ik enkel nog maar met Ligiers zien rijden. 'The sixth gear comes in handy' zei Huttu eens.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Sept 20, 2006 14:14:45 GMT 1
Was samen met Frank idd één van de eerste om me in te schrijven, achteraf zijn die dikke namen pas gekomen Zal voor mij spannend worden, eerste league die ik meedoe en al direct tegen grote kanonnen, zal maar niet teveel wakker liggen van de grote verschillen De weinige track-tijd die ik heb, probeer ik te spenderen om een redelijke setup te vinden (geen stop), wat niet evident is voor ne setup-noob als ik ;D JosBelgium doet trouwens ook mee denkek.
|
|
|
Post by Knarf on Sept 20, 2006 14:28:01 GMT 1
JosBelgium = Stijn Wauters
|
|
|
Post by Petrol on Sept 20, 2006 14:51:06 GMT 1
Dan hebben toch weeral een goede VRL vertegenwoordiging, voor het 3e seizoen op rij. Voor de setups, daar kunnen we misschien allemaal samen wat aan werken, dan hebben we ook al iets tegen dat de VRL Trophy begint. Met verschillende chassis is dat niet zo simpel natuurlijk.
|
|