|
Post by Buchinski on Sept 18, 2006 13:34:38 GMT 1
Tja... t is weer ne keer wat anders, races met Citroens onsterfelijke 2CV. Op eerste feel lijken de physics mij in orde, de wagentjes gaan voelbaar doorhangen in de bochten. Download op o.a.: rfactorracing.yusho.de/index.php?categoryid=43&p13_sectionid=24&p13_fileid=405wel OPGELET!De installatie van de mod kaapt uw gehele interface weg om hem te vevangen met die van de 2CV mod. Er staan instructies om uw vroegere interface terug te krijgen. Ik vind hem persoonlijk best goed zo dus ik laat het betijen. Maar u weze gewaarschuwd.
|
|
|
Post by Timpreza on Sept 18, 2006 21:25:20 GMT 1
Die overname van u interface is niet definitief. Als het spel opstart met een andere mod heb je je oude interface terug, maar zodra je overstapt naar de 2CV heb je het weer zitten. Die irritante interface mag wel weg, eens zoeken hoe ik het weg kan krijgen. Die geluidjes zijn super irritant, en ik heb een mod staan die die onnozele scrollmenus al openzet links.
Ik vind de mod niet super. De geluiden zijn default geluiden heb ik de indruk, en die auto's staan nog niet zo slap zoals je zou verwachten bij een geit. Voor de rest gaat het (uiteraard) geen reet vooruit, en is er niet zoveel rijplezier bij die geiten in tegenstelling tot de andere trage auto's, de kevers uit de Beetle race mod. Misschien is het wel plezant in een grote bende.
|
|