|
Post by Arpé on Sept 8, 2006 19:29:27 GMT 1
Ik gebruik Zonealarm met antivirus. Als ik de antivirus op actief zet dan wil het spel wel starten maar heeeeeeeeel traag. Als ik hem dan afzet loopt het spel als een trein. Heeft iemand hetzelfde probleem en/of een oplossing?
|
|
Jos Belgium
Experienced VRL'er
Stijn Wauters
|
Post by Jos Belgium on Sept 9, 2006 9:29:51 GMT 1
Ik gebruik als antivirus de gratis versie van grisoft (http://free.grisoft.com) oftewel AVG antivirus.
Als firewall gebruik(te) ik de gratis firewall kerios personal firewall. Die is op zich wel goed, maar met momenten durft hij teveel blokkeren, en raken sommige programma's zelfs niet opgestart (door blokkering van dll's).
Voor rfactor geven deze programma's bij mij geen problemen.
|
|
randy
Rookie VRL'er
|
Post by randy on Sept 9, 2006 10:52:18 GMT 1
Ik gebruik Zonealarm met antivirus. Als ik de antivirus op actief zet dan wil het spel wel starten maar heeeeeeeeel traag. Als ik hem dan afzet loopt het spel als een trein. Heeft iemand hetzelfde probleem en/of een oplossing? ik had dat ook altijd met zonealarm,zodus leg ik dat altijd af,en in verband met antivirus:had vroeger norton en veranderd naar avg en de problemen waren weg
|
|
|
Post by Petrol on Sept 9, 2006 16:32:10 GMT 1
Daar moet ge misschien eens RSC voor raadplegen, er waren problemen bekend met bepaalde anti-virusprogramma's, Zonealarm kan daar wel bijzitten.
|
|
|
Post by arnold on Sept 9, 2006 19:37:53 GMT 1
hier kan je een volledig gratis én goeie antivirus software downloaden , draait bij veel van mijn "klanten" zonder probelemen te hebben gehad.....het is de bovenste file die je moet hebben , en zelfs voor Linux te krijgen ook ..... link : free.grisoft.com/doc/5390/lng/us/tpl/v5#avg-free
|
|