|
Post by jansongpl on Sept 6, 2006 20:05:08 GMT 1
Ik zit gewoon met de volgende vragen : Hoe zit het met de nieuwe tracks ? Installeren die vanzelf of moet dat manueel ? De Mod's die uitkomen hoe moeten we die installeren ? Zijn er behalve Rfactor zelf nog programma's nodig om later online te racen of is alles inclusief ? Misschien staat alles wel verspreid in het forum maar ik heb weinig tijd om alles uit te pluizen voor het moment. Bedankt, Jan
|
|
|
Post by Knarf on Sept 6, 2006 20:23:59 GMT 1
Ik zit gewoon met de volgende vragen : Hoe zit het met de nieuwe tracks ? Installeren die vanzelf of moet dat manueel ? De Mod's die uitkomen hoe moeten we die installeren ? Nieuwe tracks en circuits zijn te vinden op www.rfactorcentral.com/Sommige circuits/mods hebben installers. Anderen moet je unzippen en unrarren en op de correcte plaats droppen. Voor de circuits/mods die we tijdens de vrl-league gaan gebruiken gaan we zelf installers maken en uploaden op de webspace van de VRL. Op die manier heeft iedereen zeker dezelfde versie. Zijn er behalve Rfactor zelf nog programma's nodig om later online te racen of is alles inclusief ? mUtil is wel handig als serverbrowser.
|
|