|
Post by Buchinski on Aug 31, 2006 12:44:48 GMT 1
Ik dacht..hey een world Series wagen in rF dat zou ik nog echt zien zitten. Tijd voor wat amateuristische experimenten dus. Die Formule IS gebruik ik quasi nooit dus wat gebeurt er als ik daarin de engine.ini gooi van de Megane, gekoppeld aan de gears van de GP2 en een sfx geluidfile van de 1979 Renault ? Wel...NIETS! Ik heb al de gelijke bestanden met Form_ onder de root van de Formule IS vervangen in de gamedata/vehicles folder , dus bvb de Form_gears.ini weggedaan en de gp2_gears.ini in de plaats gezet en hernoemd naar de Form_gears.ini) ... maar rF schijnt dat niet erg te vinden (??) Hij blijft mij de FIS autos geven, met hun 7-gears en met hun 22000 rpm en met hun eigen geluid ..... Ik dacht tja,, dat controleert dan andere wagens maar ik heb de hele OW2005 en OW 2006 afgelopen (inclusief de BMW) en alle wagens blijven absoluut dezelfde. Wat doen die Form_ bestanden daar dan in die map? Die zijn blijkbaar niet nodig aangezien je die kan vervangen door andere bestanden zonder dat het spel daar graten in ziet ( )
|
|
|
Post by Buchinski on Aug 31, 2006 12:48:32 GMT 1
Allez..ik weet wel dat het een amateuristsche benadering was maar ik dacht dat er wel IETS zou gebeuren..al was het dan dat het spel zou weigeren op te starten of domweg zou crashen..maar er gebeurde helemaal niets
|
|
|
Post by jansongpl on Aug 31, 2006 20:31:46 GMT 1
The Buchinski World series !! FUUUUUUUULLLLLLLLLLL THROOOOOOOOTTTTTTLLLLLLLEEEEEE
|
|
|
Post by Timpreza on Aug 31, 2006 22:16:27 GMT 1
Petrol to the rescue!
|
|
|
Post by Buchinski on Aug 31, 2006 22:47:02 GMT 1
Zou anders niet misstaan als mod :
-> V6 motoren in openwheelers ..die hebben we nog niet zeker? -> V6, 450 PK met max 9800 rpm ..torquey business ! Danielsson zei in het interview in RaceSimSport dat hij dikwijls de versnelling niet verzette..die dingen hebben zoveel koppel dat die het wel uit die bocht redden (stelde hij) -> de raciest sound on the planet -> de FIS carshapes kunnen perfect dienst doen : een beetje jaren 90 achtige F1 vormen met beperkte aerodynamica -> geen electronica : geen TC, geen pitradio, geen Launch control
...de Duitsers die wisten het wel. In tegenstelling tot de Vlamingen die massaal naar Zolder stromen om daar 10 minuten naar de F1 demo te gapen en dan weer naar huis te rijden kwamen de Duitsers op de Ring wel voor de WSR races. Op de tribunes heb ik meer dan 1x de uitspraak gehoord : dat is nog echt racen, zoals het er vroeger aan toe ging. Dat is het leuke van de World Series : er zijn 10 mogelijke winnaars en een stuk op 4 favorieten. De wagens zijn simpel, beperkte electronica en beperkte aerodynamica..dat maakt dat vroeg of laat iedereen wel eens aan het feest is
|
|