|
Post by Buchinski on Aug 25, 2006 10:11:09 GMT 1
Ik had me daar nog niet echt mee bezig gehouden en wou gisteren eens testen offline.
Misano dus, tijd 19u30, heldere zonnige hemel... (?) OK..blijkbaar te vroeg dus restart Misano, racestart om 22u30, klaarlichte zonnige hemel ...euh ..help?
Moet ik een of andere skypack installen? Wat doe ik mis ? EuroDannys fotoreal skies zitten er bij mij in, zoals de readme aangaf gewoon los onder "locations"..blijkbaar is er wat anders nodig?
|
|
|
Post by Hill2button on Aug 25, 2006 10:59:39 GMT 1
Ik had me daar nog niet echt mee bezig gehouden en wou gisteren eens testen offline. Misano dus, tijd 19u30, heldere zonnige hemel... (?) OK..blijkbaar te vroeg dus restart Misano, racestart om 22u30, klaarlichte zonnige hemel ...euh ..help? Moet ik een of andere skypack installen? Wat doe ik mis ? EuroDannys fotoreal skies zitten er bij mij in, zoals de readme aangaf gewoon los onder "locations"..blijkbaar is er wat anders nodig? Euhm, er zijn wel beter Skies dan die van Eurodanny, enkel zijn night sky is goed, die staat er bij mij in. Nu, is het enkel de hemel die licht is? Wordt het circuit op zich donker? Maw, heb je een donker circuit met een lichte hemel? Zo ja, dan zit de volgorde van uw bestanden wss fout. 00 is night, 01 is dawn, 02 iets later etc. Stuur me eens een mailke, dan stuur ik u mijn bestanden door.
|
|
|
Post by Buchinski on Aug 25, 2006 11:41:21 GMT 1
Ah als het zo zit dan zal dat wss wel de fout zijn ! Dit is wat die pippo in zijne readme schrijft (en waarvan ik aannam dat het juist was :
sky00.dds - Sunrise sky with clouds. (7:00hr am - 8:00am ) sky01.dds - Daylight sunny sky with clouds. ( from 9:00hr pm to 4:30hr pm ) sky02.dds - Grey overcast sky. ( select overcast weather in the game to enable ) sky03.dds - Sunset sky ( 4:30hr pm - 7:00hr pm ) sky04.dds - Black night sky with moon and stars (8:00hr pm - 7:00hr am )
Dus wss ja...als mijn game 00 laadt krijgt het "sunny skies"
|
|
|
Post by Buchinski on Aug 25, 2006 11:50:05 GMT 1
Het werkt nu wel ..maar als jij mooiere skies hebt mag je ze altijd wel sturen (of de links ne keer posten?)
EDIT :
Het werkt half ... om een duistere reden wenst rF enkel de SKY01.dds te laden en niet de 00. Ik kan dat omzeilen dor meteen de nachtsky te hernoemen naar SKY01.dds.
Maar...zaak nr2, de baan en het gras blijven mij even goed zichtbaar als op klaarlichte dag (hoewel de sky nu pikdonker is en de maan er staat), dus daar scheelt dan toch iets nietwaar?
|
|
|
Post by Hill2button on Aug 25, 2006 13:01:45 GMT 1
Het werkt nu wel ..maar als jij mooiere skies hebt mag je ze altijd wel sturen (of de links ne keer posten?) EDIT :Het werkt half ... om een duistere reden wenst rF enkel de SKY01.dds te laden en niet de 00. Ik kan dat omzeilen dor meteen de nachtsky te hernoemen naar SKY01.dds. Maar...zaak nr2, de baan en het gras blijven mij even goed zichtbaar als op klaarlichte dag (hoewel de sky nu pikdonker is en de maan er staat), dus daar scheelt dan toch iets nietwaar? Het wordt bij u dus niet donker... Interessant, check eens op rsc...
|
|
|
Post by Knarf on Aug 25, 2006 13:27:14 GMT 1
Misano heeft wel veel licht. Pak Monza eens. Daar zijn stukken waar ge echt niks ziet.
|
|
|
Post by Buchinski on Aug 25, 2006 16:41:28 GMT 1
De lucht is donker. als bij nacht maar de baan tribunes en gras blijft even "verlicht" al was het klaarlichte dag. (click pic voor beter beeld)
|
|
|
Post by Hill2button on Aug 25, 2006 22:50:09 GMT 1
De lucht is donker. als bij nacht maar de baan tribunes en gras blijft even "verlicht" al was het klaarlichte dag. (click pic voor beter beeld) Interessante cheat
|
|
|
Post by Buchinski on Aug 29, 2006 14:17:19 GMT 1
Het "nachtprobleem" is blijkbaar een circuitprobleem. Met de standaardtracks (bvb Toban 24 h) lukt het zonder problemen. Misano en Monza GP4 dus blijkbaar niet.
Blijft nog wel de vraag waarom het op Misano bij jullie WEL lukt?
|
|