|
Post by Knarf on Jul 7, 2006 19:40:06 GMT 1
Krijgt 4 sterren op rfactor-central dus dat ziet er goed uit imo kunnen we nu toch wel een mooi kampioenschap opzetten voor rFactor met verschillende wagens... Volgende mods hebben 4/5 of meer sterren op rF-central : - VW FunCup v1.0
- ProtoRacer Demon
- VW Lupo Cup 2003
- Legend Cars
- Megane Trophy 2005
- ProtoRacer Proton
- McLaren F1 Challenge
- Kodi Rayzor
- Valine Venom
- F3 Euro
Dat zijn toch al 10 classes om uit te kiezen :-)
|
|
|
Post by TimoVermeersch on Jul 7, 2006 19:44:12 GMT 1
En de Porsches met Peter zijn physics niet vergeten.
|
|
|
Post by Knarf on Jul 7, 2006 20:19:12 GMT 1
En de Porsches met Peter zijn physics niet vergeten. En de lotus van Peter... Maar mijn opsomming was gewoon van de zaken op rfactorcentral
|
|
|
Post by Buchinski on Jul 7, 2006 21:25:35 GMT 1
Inderdaad Keverkes...ben ze al een dag of 2 aan het vergelijken offline en ze zijn zo snel als de race-GTI's van Volkswagen.
Mijn oude droom is een soort van Belcar-kampioenschap met verschillende klasses en verschillende voertuigen door elkaar. Eventueel eerder gebaseerd op de Nederlandse supercar indeling naar pk/gewicht ratio. Ik heb voor mezelve al een heel rekenblad gemaakt met "karakteristieken" van de diverse wagens zodat ik gelijkwaardige klasses kan door elkaar mixen d.m.v. de "Allcar Mod" ...Leutig als ge zelf eens Le Mans of Belcar wil spelen : BMW's, Clio Cup, TC2000, Porsche Cup en wat Demon en Protos door elkaar gooien, op smaak brengen met wat Howstons en Hammers en green light :-)
|
|
|
Post by Petrol on Jul 8, 2006 13:12:24 GMT 1
Ik ken iemand die zo'n mod in elkaar gestoken heeft op basis van andere mods en conversies, voor de Duitse VLN league. Dat zijn allerlei touring en GT's door elkaar, tientallen verschillende wagens, maar zoiets is niet publiekelijk beschikbaar. Ik kan er eens achter horen als ge wilt. Voor de rest heb ik maar weinig van de recente mods geprobeerd. M'n Lotusjes hebben al heel wat veranderingen ondergaan, en binnenkort gaat deze klaar zijn, BMW 2002 van 1974: Doordat we met heel weinig mensen zijn met nog minder tijd gaat alles enorm traag, binnen een maand of zo ga ik misschien een online testrace organiseren. Ik zal wel iets laten weten.
|
|
|
Post by TimoVermeersch on Jul 8, 2006 13:21:09 GMT 1
Woohoo Peter,
wat ziet dat er weer ongelooflijk mooi uit. Zit al te popelen ...
Groetjes,
|
|
|
Post by Buchinski on Jul 8, 2006 16:49:20 GMT 1
Ik ben daar zeker in ge-interesseerd Peter want wat ik doe is maar amateuristisch behelpen. Er zijn al mods -a- gogo te verkrijgen maar ik heb liever een aantal kwaliteitsmods dan een hele berg slechte conversies.
Nu het opzet van die Allcar mod vind ik prachtig... ik zoek op welke "klasses" ongeveer in dezelfde PK/gewicht klasse zit en mixen maar... er blijven altijd wel verschillen qua handling en verbruik enz.... Dat maakt het mij offline ook interessant want dikwijls wil ik gewoon een boel autootjes proberen en een zacht raceke rijden...
Laatst was ik nog eens online en al dadelijk heb je gezaag tussen rappe mannen en trageren, scheldpartijen, het eeuwige gevote voor de volgende sessie enz..enz... Online rijden doe ik liever met mensen die ik ken en voor de rest amuseer ik mij met een goede mod offline even hard als omline zu!
|
|
|
Post by Buchinski on Jul 14, 2006 15:34:35 GMT 1
|
|
|
Post by Knarf on Jul 14, 2006 18:04:01 GMT 1
Je hebt dan ook ineens prachtige muziek in de menu's Iemand enig idee hoe ge terug andere muziek pakt ?
|
|
|
Post by Buchinski on Jul 14, 2006 18:52:46 GMT 1
Je hebt dan ook ineens prachtige muziek in de menu's Iemand enig idee hoe ge terug andere muziek pakt ? In de map Music... deze Kevers kijken naar hun eigen map om hun muziek te pakken (map BR). Normaal krijg je terug andere muziek als je een andere mod selecteert of, als je overal JOUW muziek wil horen drop die dan in de map BR met dezelfde bestandsnaam als die dat er in staan. waarschijnlij kkun je ook in een .ini bestand of zo de lijn veranderen vand e muziekfolder maar ik heb nog niet gezocht daarnaar. Muziek maakt mij niets want music volume en in-game music staat bij mij af (op 0 dus) Heb er eens effe naar geluisterd en ik begrijp je bezwaar :-), hoewel ik moet zeggen dat het niet helemaal zo over the top is. Het is very early seventies, het zouden stukjes kunnen zijn van Genesis uit hun beginjaren, toen die nog teveel "in de rook" zaten ... ;D
|
|