|
Post by Knarf on Dec 30, 2003 13:44:22 GMT 1
En de full versie vergeleken met de lite versie,is er veel verschil in fps? Voor zover ik kan zien zo goed als geen (2 fps misschien.....) Met de standard cars haal ik constant 36fps, met gplea zakt het aan de startgrid tot iets boven de 20fps (ook als ik stikalleen ben aan het rijden in practise mode).
|
|
|
Post by Obi-Jan on Dec 30, 2003 18:20:22 GMT 1
voor mij dinsdag 20:00 uur OK, vandaag dus. Ik verheug mij er al op ;D Okido, binnen een klein uurke extra testrace. Verzamelen in de VRL chatroom. Jan. =----
|
|
|
Post by Knarf on Dec 30, 2003 20:57:50 GMT 1
Merci om deze 2de testrace te houden. Nu ben ik 100% zeker dat alles werkt. De race ging voor mij behoorlijk goed alleen moet ik nog serieus oefenen op deze track. Hopelijk vind ik nog ergens ne hoop tijd Had enkel probs dat mijn detail wa hoog stond zodat mijn spel iedere keer begon te haperen als er iemand in die banden was gehobbeld, waardoor ik er ook telkens inhobbelde :-)
|
|
|
Post by Obi-Jan on Dec 30, 2003 21:38:26 GMT 1
|
|
hermanh
Experienced VRL'er
Hope is dope.....
|
Post by hermanh on Dec 30, 2003 22:02:17 GMT 1
Weer gemist Sorry jongens ik was vandaag aan zee (Nieuwpoort) Herman
|
|
|
Post by Obi-Jan on Dec 31, 2003 11:19:44 GMT 1
Achteraf kwamen er nog een paar VRL'ers uit het behang gekropen en hebben we een raceke op Watkins Glen gedaan... merk op dat er enen al nie meer goe wakker was. ;D users.skynet.be/bs175993/VRL_WG_FUNRACE/index.htmlVan deze staat er een replay op de server ook, voor de geinterresseerden. Jan. =---
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 31, 2003 15:38:50 GMT 1
;D Watkins Glen was echt een toffe race,deze wil ik direct nog eens overdoen.Vele duels uitgevochten,eerst met Peter,toen met Tim.Dan in een alles of niets stijl beginnen jagen op de 2 koplopers met als gevolg dat ik het stro van tussen mijn tanden kon nemen in de kombocht.Daarna met koude banden proberen Marc af te houden.Een goeie ronde lang hem geblokt maar ik zag dat het geen makkelijke opdracht ging zijn.Na T3 zag ik Marc weer zijn neus aan mijn achterwiel geplakt en ik loste een fractie van een sec om geen accidenten te veroorzaken.Ik kan niet goed tegen de druk en dacht dat het leuker zou zijn om hem op te jagen.Maar van dat opjagen kwam er niet veel in huis,die vloog van me weg.Dat deed efkes pijn maar het was een van de mooiste races,spannend en sportief,kortom alles erop en eraan.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 31, 2003 15:57:46 GMT 1
Achteraf kwamen er nog een paar VRL'ers uit het behang gekropen en hebben we een raceke op Watkins Glen gedaan... merk op dat er enen al nie meer goe wakker was. ;D Maar neen Jan, gij houdt gewoon van uitdagingen , de rest zijn meelopers ;D.
|
|
|
Post by Petrol on Dec 31, 2003 16:03:01 GMT 1
Achteraf kwamen er nog een paar VRL'ers uit het behang gekropen en hebben we een raceke op Watkins Glen gedaan... ik had da dus te laat vernomen en kwam in Vroc toen de race al bezig was, later op den avond, 's nachts eigenlijk, heeft Steven mij via msn verwittigd van die extra race, ben ik blij dat hij dat gedaan heeft, een echt leuke race, zeker omdat ik de koplopers vrij goed kon volgen met een chassis waar ik màànden ni meer met gereden had, en dan nog een WG pb erbovenop! ;D
|
|