hermanh
Experienced VRL'er
Hope is dope.....
|
Post by hermanh on Dec 27, 2003 15:44:41 GMT 1
Ik zal jammer genoeg niet kunnen deelnemen aan de testrace Als er kandidaten zijn wil ik wel in de loop van de week een alternatieve race hosten..... Hermanh
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 27, 2003 16:10:27 GMT 1
Morgen zal moeilijk worden voor mij,tis toch redelijk laat en na een dagje feesten weet ik niet of ik wel zou moeten starten,als ik nog de pc terug vind ::)Veel getraind heb ik niet gedaan,beetje de tptcc zitten uitproberen.Gisterenavond terug in de Lotus gekropen en direct een pb gereden op Silverstone.Toen geprobeerd de carset '69 te installeren en daar was er iets misgelopen.Nu draaid het weer maar de carsets kan ik niet meer veranderen met de carsetchanger,manueel zal het wel lukken.Als je in de week een raceke organiseert mag je me zeker verwachtende zijn
|
|
|
Post by PhilipDC on Dec 28, 2003 14:35:11 GMT 1
Herman, Ik zal er waarschijnlijk vanavond ook niet kunnen bij zijn vanwege bezoek. Laat me aub iets weten wanneer de alternatieve Test-Race zal doorgaan. Ik zal dan proberen deel te nemen.
|
|
|
Post by bosje on Dec 28, 2003 17:57:39 GMT 1
Ik doe ook niet mee, niet echt veel zin om te rijden.
|
|
|
Post by Knarf on Dec 28, 2003 21:39:06 GMT 1
Ik ben ook geintresseerd in de alternatieve testrace. Ik was er wel voor deze maar wegens problemen nie kunnen meerijden... Ik kon zonder probleem connecten op de server en de andere wagens in actie zien (heb de hele race live kunnen volgen) maar zodra ik zelf in de wagen sprong duurde het maximum 1 minuut voor gpl afsprong en ik terug in windows zat Iemand enig idee vanwaar dit probleem komt ?
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 28, 2003 22:36:10 GMT 1
Ik kan alleen zeggen dat ik het vorig seizoen ook een keer meegemaakt heb, bij Willow Springs (ook een add-on dus). Dat was de eerste en tot dusver enige keer dat ik het meegemaakt heb en 'k weet nog altijd niet hoe dit kwam...sorry
|
|
|
Post by Knarf on Dec 29, 2003 0:30:39 GMT 1
Kan het te maken hebben met die 5 verschillende versies die daar te downloaden zijn ? (de gewone, lite, 4bit-version, voodoo5, en server dinges versie ?) en met die kit om dingen aan de startlijn te verwijderen?
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 29, 2003 2:51:45 GMT 1
misschien wel Knarf,kijk eens naar de datum van je DAT fille in je laguna 67 folder,normaal moet dat ene zijn van 16 april 2003.Op RCS forum had ik iets dergelijks tegengekomen met problemen op laguna.Welke versie gebruik jij en is er nog iemand met dezelfde versie? Ik gebruik de gewone full versie,standaard versie alhoewel ik ook disconnecte betwijfel ik of dat aan het circuit lag,omdat het lampje van mijn modem brande,dat ik geen telenet verbinding had en ik het dezelfde dag meerdere malen ben tegengekomen op verschillende circuits,zelfs op de DSZ chat
|
|
|
Post by Knarf on Dec 29, 2003 11:30:24 GMT 1
18 april 2003 staat er bij mij ......... Ik gebruik ofwel de 4bit versie ofwel die server dinge versie...
Zal de full ook eens installeren als "the gpl track database" nog eens wilt meewerken.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 29, 2003 16:27:30 GMT 1
|
|
|
Post by Knarf on Dec 29, 2003 17:18:30 GMT 1
Bedankt Steve maar spijtig genoeg heeft het niet geholpen... Als ik de serverreplay van zondag bekijkt crashed em na een seconde of 20 (enkel als ik het incar camera standpunt gebruik, anders blijft het werken). Heb ook al een andere core.ini van Jan geinstalleerd maar ook dat heeft niet geholpen
|
|
|
Post by Obi-Jan on Dec 29, 2003 21:53:52 GMT 1
Voor degenen die de officiële testrace gemist hebben (en zei die gewoon graag racen), de gebruikelijke server is normaal gesproken deze week geen enkele avond in gebruik, dus als jullie een gemeenschappelijk moment kunnen afspreken kan ik voor jullie hosten.
Ik neem aan dat we niet op oudejaarsavond aan de slag zullen gaan, dus, wat zal het wezen? -Dinsdag, donderdag of vrijdag? En ook: om een uur of 8 of liever later (21hr? 22hr?)?
Jan. =---
|
|
|
Post by Knarf on Dec 30, 2003 11:10:03 GMT 1
Mijn probleem is dus opgelost. Het was iets met mijn gplea versie van de lotus.
In ieder geval ga ik de standaard wagens gebruiken voor deze race want de fps winst aan start/finish is serieus...
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 30, 2003 11:49:57 GMT 1
Van mij is het om het even Jan.Wanneer dat jullie het zien zitten ben ik mee.De wagen staat klaar. Ja Knarf,ben blij dat je het gevonden hebt,ik zal ook wel eens de originele carset terug installeren voor deze race.En de full versie vergeleken met de lite versie,is er veel verschil in fps?
|
|
|
Post by PhilipDC on Dec 30, 2003 12:23:44 GMT 1
voor mij dinsdag 20:00 uur OK, vandaag dus. Ik verheug mij er al op ;D
|
|