|
Post by Petrol on Jun 6, 2006 19:28:13 GMT 1
Het laatste event van dit Porsche kampioenschap: Road America. Daarnet heb ik dit circuit geïnstalleerd en wat testrondjes gedaan, ik zit aan een hoge 2.21 nu, waarschijnlijk ettelijke secs trager dan de aliens. Ga zeker niet af op de racing groove om te remmen want dan zit je gegarandeerd in de zandbak, erg vervelend. Ik denk dat er hier veel piloten niet alleen hun achterbanden maar ook hun voorbanden gaan verslijten door het vele harde remmen. Gezien ik het circuit niet goed ken ga ik het rustig aan doen en m'n 4e plek in het kampioenschap proberen te verzekeren. De fuel use lijkt accuraat te zijn maar veel overschot had ik niet, tijdens de sprintrace ga ik toch 50 liter nemen voor de zekerheid. Voor m'n setup heb ik net als bij Toban geprobeerd om genoeg grip en onderstuur te hebben in de trage bochten, en weinig achtervleugel om onderstuur in de snelle bochten te vermijden, en om een hoge topsnelheid te hebben. core-team.org/coreteam/Petrol/PCCRD_RoadAm_V10_setup_Petrol.rarEn hier vind je het circuit: www.rfactorcentral.com/detail.cfm?ID=Road%20America
|
|
|
Post by Hill2button on Jun 6, 2006 20:14:48 GMT 1
Tnx Peter!
|
|