|
Post by Petrol on May 21, 2006 14:33:33 GMT 1
|
|
|
Post by Petrol on May 21, 2006 15:09:56 GMT 1
Ik kon het niet laten en heb ze even geïnstalleerd en getest, de Ferrari rijdt wel leuk. Ik vond het wel raar dat hun ride height niet veranderd kan worden en dat die vooraan hoger is dan achteraan. De Cobra die deed nogal raar in enkele bochten. Dan heb ik de files van de ophanging eens opengedaan om te zien of ik de oorzaak kon vinden, bleek dat ze gewoon de ophanging van de rFactor Hammer hebben genomen voor de Ferrari en Cobra. Ze hebben dus niet alleen een ophanging met verkeerde geometry, maar ook een starre achteras geplaatst... De echte Ferraris en Cobras hebben volledig onafhankelijke ophanging, zo'n verschil komt duidelijk tot uiting als je rijdt. Verder ben ik niet gaan kijken in de files, ik hoop dat ze hun physics dus nog een pak gaan veranderen want dit viel een beetje tegen.
|
|
|
Post by Hill2button on May 21, 2006 16:25:01 GMT 1
Ik kon het niet laten en heb ze even geïnstalleerd en getest, de Ferrari rijdt wel leuk. Ik vond het wel raar dat hun ride height niet veranderd kan worden en dat die vooraan hoger is dan achteraan. De Cobra die deed nogal raar in enkele bochten. Dan heb ik de files van de ophanging eens opengedaan om te zien of ik de oorzaak kon vinden, bleek dat ze gewoon de ophanging van de rFactor Hammer hebben genomen voor de Ferrari en Cobra. Ze hebben dus niet alleen een ophanging met verkeerde geometry, maar ook een starre achteras geplaatst... De echte Ferraris en Cobras hebben volledig onafhankelijke ophanging, zo'n verschil komt duidelijk tot uiting als je rijdt. Verder ben ik niet gaan kijken in de files, ik hoop dat ze hun physics dus nog een pak gaan veranderen want dit viel een beetje tegen. Kunt ge geen site opzetten ofzo? Physics for Dummies, by Peter Raemen, copyright 2006
|
|
|
Post by Knarf on May 21, 2006 17:22:32 GMT 1
Mss kunt ge Lo eens contacteren (mss valt die gast beter mee dan die zotten van GSMF ofzo).
|
|
|
Post by Petrol on May 22, 2006 14:55:31 GMT 1
Hij heeft op die site gezegd dat hij er nu geen tijd voor heeft, en ik trouwens ook niet. ;D
De 250 GTO heeft blijkbaar toch een starre achteras hoewel andere modellen zoals de 275GTB onafhankelijke ophanging hadden. Qua type van ophanging is die Ferrari wel juist, my bad. Het is dus vooral de Cobra die serieus verkeerd is.
|
|
|
Post by Petrol on Nov 20, 2006 12:11:15 GMT 1
|
|
|
Post by Buchinski on Nov 22, 2006 13:10:40 GMT 1
Paar toerkes mee afgewerkt op Monza (Brianza)
de Ferrari komt er mij het beste uit maar ja, dat was ook diegene waar physicsgewijze het minste mee loos was dacht ik.
Verder vond ik die Alfa een leuke grafische toevoeging maar ik weet nu niet wat hij net als "wagen" aan meerwaarde brengt.
De beide versies van de Cobra zijn mij een beetje overdreven qua "racing on ice". Het minste tikje gas doet u rondspinnen en ik heb gewoon moeite om die dingen op bepaalde stukken gewoon onder controle te houden, OOK bij zeer lage snelheden. Lijkt mij een misser. De Cobra uit GTL is ook niet makkelijk maar voelt een heel pak realistischer aan.
Anyway, uw Lotus Europa kan alle "historics" aan op uitzondering van de Cobra's, waar enkel de AI mee overweg blijkt te kunnen.
|
|