|
Post by Hill2button on May 20, 2006 15:27:20 GMT 1
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 20, 2006 17:57:58 GMT 1
Had ik al gemeld.
|
|
|
Post by Buchinski on May 20, 2006 18:58:38 GMT 1
Very nice .... heb hem verleden week in het knaloranje nog aan het werk gezien :-) ;D ;D ;D
|
|
|
Post by jansongpl on May 20, 2006 21:23:11 GMT 1
machtig masjien ! Ik ben nog aan het nagenieten van Spa ;D Als ik naar de foto's kijk van Tim dan zal ik wellicht volgend jaar ook op zondag gaan ! Hopelijk met Tim als gids ? Volgende spa event zal voor mij wellicht de 6 heures zijn maar ik zou graag (als mijn werderhelft dit toelaat ) op zaterdag avond vertrekken en dan die ouwe knarren in het donker zien verdwijnen ( Spa 24H in the sixties ). Jammer dat het dan al koud zal zijn anders kunnen we op de parking kamperen . Moet ook nog Robert en Chris kunnen overtuigen.
|
|
|
Post by Timpreza on May 20, 2006 22:05:36 GMT 1
Ik had graag wat langer gebleven eigenlijk, want je kon langs de buitenkant van Rivage (of Bruxelles?) verder wandelen langs de buitenkant vh circuit. Daar staat geen draad meer en is geen volk. Je kan er wandelen aan de buitenkant van het circuit van Rivage over de de dubbele linkse, de pifpaf en tot de tunnel van de ingang van het kartcircuit aan Stavelot. Prachtige plekken om foto's te trekken. Tijdens de 24u is dat ook open, meestal is poortje gesloten. Verleden jaar hebben we dat in het pikkedonker gedaan (je ziet dus geen halve meter voor u voeten) en de LandRover Experience was daar gepasseerd een paar uur voordien, ik moet er dus geen tekeningske bij maken, ons schoenen waren proper.
|
|
|
Post by Timpreza on May 20, 2006 22:14:22 GMT 1
Jan, als ik geen andere vrijwilligers vind zoals deze keer met de 1000km, pak ik u gerust mee op toer op de 24u of de 6u. Met de 6u en de 24u ga ik niet blijven slapen. Eén van dé sfeermomenten van het jaar da's de pitlane van de 6u in het donker. Die sfeer van de 'amateuristische' pitcrew die wielmoeren van een Aston DB5 afhamert in de pits terwijl de GT40's langs de muur met roodgloeiende remschijven die de raidillon opdonderen terwijl je tegen de pitmuur hangt. Daar kan niet veel aan tippen... Daar is op die momenten ook niemand die je vragen stelt wat je daar in de pits komt doen. Pure magie... Verkeerde topic daarvoor, die Panoz ziet er goed uit.
|
|