|
Post by arnold on Dec 25, 2003 17:16:07 GMT 1
Hallo , bestaat er geen patch of zoiets om de AI van de computer tegenstanders een beetje te wijzigen ? ik bedoel daarmee de computer wagens een beetje trager maken , ik krijg nu geen kans om me eens in de strijd te mengen en mankeer daardoor ervaring bij het dubbelen enz...... Arnold.
|
|
|
Post by Knarf on Dec 26, 2003 12:51:01 GMT 1
Die AI past zich automatisch aan aan uw snelheid arnold. Ge kunt aanpassingen doen door in die bestanden te prutsen maar ik weet ook niet juist waar.
Verder ben je met de ervaring die je doet met inhalen van de AI niet echt veel want die reageert toch wel serieus anders dan een menselijke tegenstander...
Ik oefen dus bijna nooit met AI's. Ik rij gewoon alleen in training men rondjes zonder iemand anders op de baan.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 26, 2003 16:09:08 GMT 1
Der bestaat zo'n programmake zulle, ik kan alleen nie direct op de naam komen...eens kijken of ik 't nie ergens op CD heb staan...
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 26, 2003 16:18:59 GMT 1
|
|
|
Post by arnold on Dec 27, 2003 10:07:15 GMT 1
hallo, wat ik eigenlijk wou bereiken is om beter te kunnen racen onder druk : nu is het gros van de rijders al van bij de start ervandoor en ben ik dan meestal op achtervolgen aangewezen ! op een lang circuit is da nie zo erg omdat de kans om gedubbeld te worden kleiner is. op een kort circuit ( zoals Mosport ) kreeg ik na een aantal ronden de ganse meute over mij en ben ik bezweken onder de druk en in de fout gegaan. dus ik zou meer willen strijden met de andere ( PC wagens) om de druk meer gewoon te worden. ik rijd nu al meer "single races" om er aan te wennen. toch bedankt voor de tips ! ik ga toch ne keer die AItweak proberen ! vr gr, Arnold.
|
|
|
Post by Knarf on Dec 27, 2003 10:57:37 GMT 1
Vind het vreemd dat je niet meekan met die AI eigenlijk met uw rondetijden op mosport :/
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 27, 2003 13:54:48 GMT 1
|
|
|
Post by arnold on Dec 27, 2003 17:29:31 GMT 1
Hallo Steven , wat bedoel je met die F2 carset ? zie je , ik ben een newbie en er is nog veel waar ik geen weet van heb ! alvast bedankt voor de hulp ! vr gr, Arnold.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 27, 2003 22:25:53 GMT 1
www.m4driving.sm/hosted/gforce/page36.htmlDe F2 carset.Je kan ook met de F1 carset,f2 rijden.De auto's moet je niet perse afhalen.Anders gewoon in je GPL map naar map Players gaan en daar zit je Player of Player_ini fille.Open deze en zoek ( personel information )Daaronder staat er driving rating,normaal op 3,verander de 3 in een 2 en je rijd F2,verander je het in een 1 dan rij je F3.Nog een link waarin alles staat,alle info staat hier op,alle carsets.Ken je de 68 carset al?Anders zou ik je aanraden eerst deze af te halen en te installeren,omdat er daar een carset changer tussen zit(en de wagens zien er de max uit)http://shutaro-web.hp.infoseek.co.jp/gplcsc/ In training mode kan je ook als f2 of f3 rijden zonder je hoofd te moeten breken.Gewoon gpl opstarten,training mode selecteren.Dan op hetzelfde scherm waar je het circuit kan kiezen kan je links boven Novice trainer(F3,4 vitesse),Advanced trainer(F2) en Grand prix(f1). Je kan ook GEM+ downloaden.Met deze kan je alles en nog wat veranderen,zelfs motoren wisselen van chasis. www.gplpp.com/
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 27, 2003 22:54:54 GMT 1
|
|
|
Post by Timpreza on Dec 28, 2003 0:08:31 GMT 1
Die carsets zijn gewoon andere graphics ter vervanging van de F1's dacht ik? Wat je idd niet kunt is racen met F2 en F3 tegen ai tegenstanders, enkel trainen. (de advanced en novice trainers in training mode zijn te vergelijken met F2 en F3) Je kunt wel tegen F2 of F3 racen als je die driver rating in je player.ini aanpast zoals Steve zegt, maar daarvoor moet je een nieuwe player aanmaken ook.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 28, 2003 11:51:05 GMT 1
Ik heb nog eens goed die GEM+ bekeken www.manau.force9.co.uk/GEM+/De screeenschot links staat er iets van AI overide,normaal stond dat op 0 van mij.Ik heb het op het max gezet,dat is 2 en de snelste AI draaide een ronde van 1.11.5,de traagste meer dan 1.30 in practise Ik wilde hem nu terug op 0 zetten maar dat lukt niet te wel, ::)Gem+ reageert niet,hopelijk is het alleen de laguna seca AI die vertraagd is.
|
|
|
Post by arnold on Dec 28, 2003 17:14:36 GMT 1
Hey Steve,je kunt die AI herstellen : ga naar de map gpl , klik rechts op gpl_AI.ini en openen.ga nu naar de topic "magic" en zoek naar de lijn met "NPT_override" en zet deze terug op 0.00......en sluit af , windows zal vragen om de veranderingen op te slaan en kies voor ja ! voila is hersteld ! vr gr, Arnold. quote author=Steve link=board=gplleague&thread=1072368967&start=11#0 date=1072608665]Ik heb nog eens goed die GEM+ bekeken www.manau.force9.co.uk/GEM+/De screeenschot links staat er iets van AI overide,normaal stond dat op 0 van mij.Ik heb het op het max gezet,dat is 2 en de snelste AI draaide een ronde van 1.11.5,de traagste meer dan 1.30 in practise Ik wilde hem nu terug op 0 zetten maar dat lukt niet te wel, ::)Gem+ reageert niet,hopelijk is het alleen de laguna seca AI die vertraagd is.[/quote]
|
|
|
Post by arnold on Dec 28, 2003 17:21:50 GMT 1
Hallo , alles is nu oké , ik heb via AItweak de pc wagens een beetje vertraagd en nu kan ik aan close racing doen , ik rijd de 3de beste tijd en kan nu volop meestrijden en de nodige ervaring opdoen ! bedankt aan allen die hebben gereageerd ! vr gr, Arnold.
|
|