|
Post by arnold on Mar 20, 2006 12:08:01 GMT 1
Hallo, Jullie moeten eens volgende Mod proberen ! gewoon big big fun ! en de snelheidsweergave is gewoon subliem alsook de handling. daar zouden we eens een raceke moeten mee doen , ik kan het me al inbeelden met zo'n 15 man in die karts. Vr gr, Arnold. de download link : onlineracer.de/download.php?view.422
|
|
|
Post by WBuchinski on Mar 20, 2006 16:25:39 GMT 1
Mij inderdaad al een tijdje bekend Nolle ...
Er zijn wel meerdere mods in rF waar het eens leutig zou mee zijn te toeren.... zonder het daarbij allemaal al te serieus te nemen... De F Nippon vind ik een mooie mod, en de Formule X wss de makkelikste van de krachtige wagens...... HEb zelfs eens de TC2000 eropgezet...
|
|
|
Post by Knarf on Apr 1, 2006 19:35:03 GMT 1
Juist eens een ritje gedaan op Mills Sprint (of hoe noemt die korte versie) en die mod is geweldig tof. Dit is voor mij de 1ste open-wheel-mod in rF die echt plezant is. Zeer deftig gemaakt.
Willy die TC2000 is dat deftige kwaliteit, want de omschrijving van die mod spreekt me wel aan.
|
|
|
Post by Buchinski on Apr 1, 2006 21:27:11 GMT 1
Willy die TC2000 is dat deftige kwaliteit, want de omschrijving van die mod spreekt me wel aan. t was een beta dacht ik... de grafics verraden nog iets te veel de EA F1C afkomst... de AI stat niet op punt en er is iets met de HUD en de instellingen van de versnellingen. Maar inderdaad, de bedoeling is goed en af en toe bol ik daar wel eens mee over een stukje aan...ze doen mij meer denken aan "silhouettes" dan aan touring cars. Maar in vergelijking met de PCC vallen ze natuurlijk in het niets... de physics van PCC zijn zoveel beter, en de look an feel ook ... Voor mij is die TC2000 maar een hebbedingetje om bij de hand te hebben voor moesten ze het ooit naar een hoger niveau brengen...
|
|