|
Post by Timpreza on Jan 13, 2006 1:10:18 GMT 1
Bij rF heb ik precies de indruk dat de weerstand op mijn stuur wegvalt als mijn auto begint te ondersturen. Dit voelt echt vreemd aan. Is dat zo bij rF of zou er iets verkeerd zijn in mijn instellingen?
|
|
|
Post by Hill2button on Jan 13, 2006 8:53:37 GMT 1
Bij rF heb ik precies de indruk dat de weerstand op mijn stuur wegvalt als mijn auto begint te ondersturen. Dit voelt echt vreemd aan. Is dat zo bij rF of zou er iets verkeerd zijn in mijn instellingen? Is dat niet normaal? Je verliest grip op de voorwielen waardoor de sturing wat los wordt. Net zoals in de sneeuw rijden? Of zie ik dat verkeerd?
|
|
|
Post by Timpreza on Jan 13, 2006 9:20:00 GMT 1
Op sneeuw en in de regen kan ik daar nog bij, maar ik vind dat het toch wel wat heel losjes stuurt op asfalt. Bij een auto met downforce zoals die F3 zouden die voorwielen toch nie zo licht mogen sturen, zelfs bij onderstuur veronderstel ik. Die FF is zo moeilijk in te schatten soms. Misschien is het gewoon het verschil tussen de LFS en ISI engine die het me zo moeilijk maken, maar ik vind dat ik te weinig feedback krijg van de auto. In LFS kan ik mijn auto bijna sturen op de FF en daar moet je niet beginnen prutsen aan massa's settings en in rF kan ik dat zeker niet.
|
|
|
Post by Petrol on Jan 13, 2006 16:26:55 GMT 1
Ik denk dat het een gewoonte is, ik heb dan weer problemen met de FF van LFS. Ik heb dat nu wat zitten testen en vind de algemene feedback niet zo goed als in rF. Ik zou het ook omschrijven als "licht". Zijn er trouwens settings waar ik da zou kunnen verbeteren?
Volgens mij ligt dat niet aan LFS of rF maar gewoon aan mezelf, er zal geen enkele FFB in een sim echt goed zijn, en we passen ons aan aan hetgeen we het meeste doen veronderstel ik. In rF kunt ge effectief wel allerlei parameters gaan aanpassen dus denk ik dat ge dat probleem wel zou kunnen wegwerken. Echt licht sturen doen die niet bij mij. Bij onderstuur verliest ge wel FF, omdat ge dan eigenlijk ook grip verliest, en uw stuur hangt aan uw voorwielen. Misschien is dat wat te simpel geredeneerd natuurlijk. ;D
|
|
|
Post by Timpreza on Jan 14, 2006 17:56:56 GMT 1
Zou goed kunnen, moest ik hele dagen rF rijden zou de LFS FF misschien weer vreemd vinden, alles is zo relatief, en heeft te maken met welke engine je liefst rijd en gewoon bent denk ik.
|
|
|
Post by Petrol on Jan 14, 2006 18:10:09 GMT 1
|
|