|
Post by Petrol on Oct 26, 2005 12:05:50 GMT 1
|
|
Kuku
Rookie VRL'er
Kurt Diddens
|
Post by Kuku on Oct 26, 2005 14:34:33 GMT 1
Ja zo te lezen gaat het hier in elk geval om nen serieuze update. Zal het straks eens op m'n pjoeterke installeren en zien of het de moeite waard is. In elk geval denk ik dat je deze update sowieso moet installeren als je ook maar een beetje online wilt rijden omdat je anders gewoon sommige servers niet kan joinen. Ben vooral blij dat er duidelijk bij staat de deze update voorziet dat het grafische geheugen (kaart?) minder zal belast worden. Dit was wel nodig vond ik. Ik draai met een ATI Radeon 9800 PRO en 'k moet zeggen dat afhankelijk van welk circuit m'n FPS sooms serieus dalen op bepaalde plaatsen (normaal ca. 51 fps, soms op bepaalde stukken circuit naar 25 à 30 fps ...). Ben eens benieuwd.
|
|
|
Post by TimoVermeersch on Oct 26, 2005 15:50:09 GMT 1
Ik draai met een ATI Radeon 9800 PRO en 'k moet zeggen dat afhankelijk van welk circuit m'n FPS sooms serieus dalen op bepaalde plaatsen (normaal ca. 51 fps, soms op bepaalde stukken circuit naar 25 à 30 fps ...). Ben eens benieuwd. Ge kunt ook eens proberen om de Omega-drivers te installeren ipv die van Radeon zelf. Ik heb ook een 9800 Pro en bij mij heeft dat een groot verschil gemaakt. Ge zorgt dan wel best voor een goede koeling van uw kaart want die Omega-drivers overclocken de handel. Groetjes, Timo
|
|
|
Post by Hill2button on Oct 26, 2005 16:01:55 GMT 1
Ik draai met een ATI Radeon 9800 PRO en 'k moet zeggen dat afhankelijk van welk circuit m'n FPS sooms serieus dalen op bepaalde plaatsen (normaal ca. 51 fps, soms op bepaalde stukken circuit naar 25 à 30 fps ...). Ben eens benieuwd. die Omega-drivers overclocken de handel. Is dat zo?
|
|
|
Post by Timpreza on Oct 26, 2005 17:47:43 GMT 1
Ge kunt ze laten overclocken, maar dat gebeurt niet vanzelf tenzij jij dat zelf wilt. Hetzelfde als de gewone drivers eigenlijk, maar daar zit die tab soms verstopt terwijl hij bij de omega's open en bloot staat.
|
|
|
Post by TimoVermeersch on Oct 26, 2005 19:35:00 GMT 1
Als ge die drivers installeert wordt in het begin gevraagd welke instal je wil : custom, recommended etc.
Als ge recommended neemt begrijp ik dat ze licht overclocken maar, naar wat ze schrijven, binnen dermate perken dat de kaart normaal niet kan beschadigd raken.
Timo
|
|
Kuku
Rookie VRL'er
Kurt Diddens
|
Post by Kuku on Oct 26, 2005 21:05:22 GMT 1
Hmm ... ik heb vroeger eens catalyst drivers (of hoe heten die geïnstalleerd) en er terug afgesmeten. Sommige dingen gingen niet meer lekker vlot. Terug de originele drivers en geen enkel probleem meer. Voor overclocken ben ik niet heel erg te vinden. Heb echt wel schrik voor o.a. oververhitting. Is zo'n Aldi PC en naar 't schijnt zijn die kaarten redelijk warmtegevoelig. Ik heb nog geen enkele probleem hiermee gehad en wil dit echt wel zo houden eigenlijk. Ik zou bijvoorbeeld liever gewoon een krachtigere videokaart kopen als zou blijken dat dat echt veel scheelt ...
|
|
|
Post by Hill2button on Oct 26, 2005 22:01:01 GMT 1
Heb zonet een paar rondjes Toban gereden met de update, en ik heb toch de indruk dat het grafisch allemaal wat vlotter loopt.
Thumbs up so far!
|
|
|
Post by Petrol on Oct 27, 2005 0:36:11 GMT 1
|
|
|
Post by Petrol on Jan 5, 2006 16:08:05 GMT 1
|
|
|
Post by arnold on Jan 5, 2006 17:25:54 GMT 1
jawadde , ne serieuze opdate is da !
|
|
|
Post by Knarf on Jan 5, 2006 17:36:52 GMT 1
Wow Wa een lijst... In ieder geval die ene waar ik hun voor gemaild hebt staat er wederom tussen (in 1.040 had ik ook iets gemaild wat er tussen stond ma ben vergeten wa...) Daarna rfactor-report beter werken (hoewel ik ben aan het pogen om UTF-8 bugs in de xml te omzeilen en toch een rapport te generen. Is al gedeeltelijk gelukt).
|
|
|
Post by Timpreza on Jan 5, 2006 17:57:54 GMT 1
T'is nogal een lijst zeg. Onderandere fixed setups, een send setup knopke, en nog veel meer nieuws.
|
|
|
Post by Knarf on Jan 5, 2006 19:12:07 GMT 1
't Is feitelijk te lang om te lezen lol :-)
Khad just nog effe een paar regels eruit gepikt en wou hier ook dat send-setup knopke komen vertellen. Dat is in ieder geval een reuze voordeel voor iemand als ik die bijna niks verstaat van al die setup dingen (en het ook niet echt intresseert om er iets van te verstaan) :-) Vond dat een prachtige feature in LFS dus ben ik content dat ze die ook in rF gaan steken.
Rijderswissel zie ik er spijtig genoeg nog niet direct tussenstaan.
|
|