Kuku
Rookie VRL'er
Kurt Diddens
|
Post by Kuku on Oct 26, 2005 14:37:32 GMT 1
Maar bij de meeste MODS (o.a. F3) heb je die 'cheat' niet nodig omdat (als ik het me goed herinner) deze wagen negatief kosten !! Dus door deze wagens te 'kopen' krijg je geld. Goed gezien van die gasten wel !!
|
|
Kuku
Rookie VRL'er
Kurt Diddens
|
Post by Kuku on Oct 26, 2005 15:02:00 GMT 1
Heb me ook effe ingeschreven bij Gentlemen Racing Club. Da's in elk geval toch de spirit waarin ik wil racen. Vele public servers zitten met veel wreckers en daar hou ik nie van ... Vooral als 50% in elkaar zit bij T1, dan log ik meestal uit ...
|
|
|
Post by Petrol on Oct 26, 2005 15:38:53 GMT 1
't was al nen tijd geleden, maar vorige week heb ik weer een GRC race meegedaan, met de Trainers. Ik kan er nog altijd niks slechts over zeggen, accidenten zullen er altijd gebeuren maar er is een groot verschil, zelfde als in een league. Vanavond zal ik weer racen, hopelijk hebben ze al ne server met de nieuwe patch.
|
|
|
Post by Hill2button on Oct 28, 2005 20:51:58 GMT 1
www.rfactor.org/site/Eerste F3 kampioenschap begint binnenkort. Jammer genoeg wel op zondagavond 20u cet. Maar in geval je enkel gpl rijdt, kan je aan 4 van de 6 races deelnemen. (wel uitschrijven voor de andere 2) Je kan je aanmelden in teams van 2. Je kan ook een "superteam" aanmelden met subteams. Bijvoorbeeld VRL, met dan VRL 1, VRL 2 etc... Bij deze zoek ik een teamgenoot!
|
|
|
Post by Petrol on Oct 30, 2005 14:21:58 GMT 1
Ik zal nog 'ns wat testen met die F3s om te zien of ik die plezant genoeg vind om eventueel een kampioenschap mee te rijden. ;D
|
|
|
Post by Hill2button on Nov 4, 2005 17:38:11 GMT 1
Ik zal nog 'ns wat testen met die F3s om te zien of ik die plezant genoeg vind om eventueel een kampioenschap mee te rijden. ;D En Peter, wat denk je?
|
|
|
Post by Hill2button on Nov 4, 2005 22:57:02 GMT 1
Peter in ik hebben ons dus ingeschreven voor de rFactor.org F3 league. Deze omvat maar 6 races, waarvan ik er minstens twee zal moeten missen.
We rijden onder teamname "Vlaamse Racing League", hopelijk heeft de leiding daar geen bezwaren tegen. Indien er nog mensen willen deelnemen dan kunnen er subteams worden opgericht. Vlaamse Racing League 2 bijvoorbeeld.
|
|