|
Post by Petrol on Sept 30, 2005 11:10:34 GMT 1
Gisteren ben ik de "Gentlemens Racing Club" tegengekomen op RSC, heb mij daar geregistreerd en heb 's avonds ook meegeraced. De bedoeling is daar om woensdag en donderdag samen te racen zonder een klassement, een alternatief voor de public races, maar dan zonder knoeiers. Er rijden daar piloten van alle kaliber, ik ben er zowat middenveld. M'n 1e race viel enorm goed mee, er waren spannende gevechten maar alles verliep vooral heel clean. Een aanrader imo als ge een beetje competitief wilt racen in een gemoedelijke en faire sfeer. Er zijn bijna 100 mensen ingeschreven nu, de race gisteren was met praktisch 20 man. Deze week waren het ZRGP's, volgende week F3 of zo. ccgi.motormania.plus.com/phpBB2/viewtopic.php?t=3
|
|
|
Post by Hill2button on Sept 30, 2005 13:43:11 GMT 1
Cool!
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Sept 30, 2005 15:06:01 GMT 1
Thx.
Ook ff aangemeld daar. Lijkt me wel leuk.
|
|
|
Post by WBuchinski on Sept 30, 2005 17:55:06 GMT 1
Misschien ook wel een idee om mijn rFactor skills wat op peil te houden tot na Nieuwjaar.
Veel zal echter afhangen wat er beroepsmatig gaat gebeuren bij mij....en of ik dan nog tonnen tijd zal hebben...anyways, first things first en de problemen maar behandelen als ze zich stellen ;D
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 1, 2005 11:58:32 GMT 1
Nog een vraagje bij deze league/club. Ik heb me nu ingeschreven daar, en sta bij de drivers in deze topic: ccgi.motormania.plus.com/phpBB2/viewtopic.php?t=6Maar hoe weet ik nu waar er een race is enzo? Is er ergens nog een site waar ik niet van af weet? Of moet je ergens toegang krijgen tot een subforum?
|
|
|
Post by Petrol on Oct 1, 2005 12:09:51 GMT 1
Nadat ze m'n naam bij die lijst gezet hadden kreeg ik blijkbaar toegang tot een ander subforum, "Race Meetings", kunt ge deze link openen? ccgi.motormania.plus.com/phpBB2/viewtopic.php?t=53 Daar staat info over de races, over volgende week staat er nog niks.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 1, 2005 12:31:39 GMT 1
Nadat ze m'n naam bij die lijst gezet hadden kreeg ik blijkbaar toegang tot een ander subforum, "Race Meetings", kunt ge deze link openen? ccgi.motormania.plus.com/phpBB2/viewtopic.php?t=53 Daar staat info over de races, over volgende week staat er nog niks. Hmm, heb ik dus geen toegang toe. Misschien wat langer wachten. Thx
|
|
|
Post by Hill2button on Oct 23, 2005 0:38:46 GMT 1
Ik ben er eindelijk in geslaagd om de remote access tot ons ma hare pc in orde te krijgen.
De upload snelheid blijkt +- 270 kbit/s te zijn.
Nu heb ik wel eens zin om een raceke te hosten onder VRL'ers. Volgens rF's dedicated server zou je vanaf 128 kbit/s al 20 deelnemers kunnen hosten. Nu lijkt me dat wel behoorlijk optimistisch, maar aangezien de upload toch dubbel zo groot is zouden we toch met een redelijke groep moeten kunnen racen.
Zien jullie zo'n een paar testracekes zitten? (uiteraard niet samenvallend mat Pe zijn GTR plannen)
|
|
|
Post by Petrol on Oct 23, 2005 1:05:13 GMT 1
zeker
|
|
|
Post by arnold on Oct 23, 2005 8:02:37 GMT 1
zeker ik heb dus ook eens Rfactor geinstalleerd ( CD versie , enkel joinen via IP , als het game écht aanslaat ga ik een licentie kopen ). mijn eerste indrukken zijn positief , enkel die "career" mode steekt me geweldig tegen en dat is de grootste reden warom ik tot nu toe geen licentie wil kopen. ik zou wel best eens een paar races willen meedoen en zien wat het geeft daarom mijn vraag of ik zal kunnen joinen via IP ? en als Jullie een circuit uitkiezen en een bepaalde wagen , kan ik dan meedoen zonder dat ik eerst die careermode moet doorlopen ? vr gr,
|
|
|
Post by Hill2button on Oct 23, 2005 11:10:55 GMT 1
zeker ik heb dus ook eens Rfactor geinstalleerd ( cracked versie , enkel joinen via IP , als het game écht aanslaat ga ik een licentie kopen ). mijn eerste indrukken zijn positief , enkel die "career" mode steekt me geweldig tegen en dat is de grootste reden warom ik tot nu toe geen licentie wil kopen. ik zou wel best eens een paar races willen meedoen en zien wat het geeft daarom mijn vraag of ik zal kunnen joinen via IP ? en als Jullie een circuit uitkiezen en een bepaalde wagen , kan ik dan meedoen zonder dat ik eerst die careermode moet doorlopen ? vr gr, Joinen zou zowiezo via IP zijn. (op mijn server toch) Die careermode is makkelijk te omzeilen, staat in een andere post ISI_BABYFACTORY typen in het chatvenster dacht ik.
|
|
|
Post by Knarf on Oct 23, 2005 16:03:57 GMT 1
de careermode is makkelijk te omzeilen, staat in een andere post ISI_BABYFACTORY typen in het chatvenster dacht ik. Idd nolle. Je start een single player race In het chatvenster tik je ISI_BABYFACTORY Als je dan de race verlaat heb je massa's geld.
|
|
|
Post by arnold on Oct 23, 2005 17:38:08 GMT 1
de careermode is makkelijk te omzeilen, staat in een andere post ISI_BABYFACTORY typen in het chatvenster dacht ik. Idd nolle. Je start een single player race In het chatvenster tik je ISI_BABYFACTORY Als je dan de race verlaat heb je massa's geld. oké , test ik deze week uit , moet dit éénmaal gebeuren of telkens opnieuw ?
|
|
|
Post by Werner on Oct 23, 2005 17:52:48 GMT 1
Idd nolle. Je start een single player race In het chatvenster tik je ISI_BABYFACTORY Als je dan de race verlaat heb je massa's geld. oké , test ik deze week uit , moet dit éénmaal gebeuren of telkens opnieuw ? Eén keer per kampioenschapsklasse. Dus één keer voor de formulewagens, en één keer voor de touringcars.
|
|
|
Post by Knarf on Oct 23, 2005 18:21:43 GMT 1
En als je mods bij installeert moet je dat voor die mod ook doen.
|
|