Kuku
Rookie VRL'er
Kurt Diddens
|
Post by Kuku on Apr 14, 2005 7:19:29 GMT 1
Hoi, Gisteren nog eens de demo van rfactor opgestart. rijdt toch echt wel zalig ... Maar online lukt het niet meer om sessies te joinen. Hij geeft melding van iets in de aard van 'service temporarely unavailable ..' of zoiets. Een tijdje geleden was dat ook al zo. Nochtans heb ik vroeger wel online kunnen rijden op zelfde pc maar met 56 k modem. Nu heb ik ADSL met router. Alles sims werken perfect online (GPL, GTR, LFS). De eerste keer geeft de firewall van XP een melding of het toegelaten mag worden en dan wordt dat bevestigd en geeft verder geen enkel probleem. Heeft iemand een idee hoe het komt dat dit niet lukt met rFactor. Bij settings in rFactor heb ik even gekeken en daar stond een bepaald IP-adres en daaronder nog een 4-tal iets van 127.0.0.1 of in die aard. Wat moet hier correct staan ingevuld Bedankt alvast. Groetjes, Kurt
|
|
|
Post by Knarf on Apr 14, 2005 7:28:45 GMT 1
Ge moet de laatste patch installeren en ergens ne dll vervangen... Allemaal te vinden op ofwel hunne website ofwel op de vrl gmail-drive (als ge daar toegang tot hebt ?)
|
|
Kuku
Rookie VRL'er
Kurt Diddens
|
Post by Kuku on Apr 14, 2005 10:32:29 GMT 1
Ahaa, o.k. dan zal ik dat straks thuis eens uitvissen en uittesten ! Thx voor de tip.
Groeten,
Kurt
|
|
Kuku
Rookie VRL'er
Kurt Diddens
|
Post by Kuku on Apr 15, 2005 7:29:14 GMT 1
Idd, werkt vlekkesloos. Nogmaals dank voor tip ! en vooral duimen dat rFactor snel uitkomt !!
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 15, 2005 12:23:08 GMT 1
AL enige serieuze release dates bekend?
|
|
|
Post by Petrol on Apr 15, 2005 16:12:23 GMT 1
nope, 't zal dus nog wel wa duren, een kwestie van enkele maanden veronderstel ik
|
|
|
Post by Pe on Sept 10, 2005 20:33:35 GMT 1
Ik heb de demo eens terug geïsntalleerd op mijn pc, maar blijkbaar is joinen onmogelijk en krijg ik dezelfde fout als kuku kreeg. Vroeger, toen ik de gratis firewall van zonealarm gebruikte was er geen probleem, maar nu ik die van xp gebruik blijkbaar dus wel.
Eerst heb ik alle files die in de patch.zip zaten overgezet naar de rFactor map, en daarna dan die firewalltest gedaan. Die zegt hetvolgende : - Starting Winsock - TCP socket bound to 34447 - Testting TCP - UDP socket bound to 34397 - Testing UDP - Connection to firewall test server op port 34394
De firewall van xp is dan daar en ik geef dat programma toestemming. Dan geeft die firewalltest mij het volgende resultaat : - Error connecting to server - UDP timed out - Incoming TCP connection failed - Could not determine the status of your connection
Als ik daarna in het spel op "join" klik zegt die dus : "temporarely unavailable" Is er ergens een nieuwe patch die nog niet op de gmail drive staat ?
edit : blijkbaar heeft het niet veel te maken met de firewall want zelfs zonder firewall heb ik hetzelfde resultaat...
|
|
|
Post by Knarf on Sept 10, 2005 20:38:34 GMT 1
De demo servers zijn al enkele weken (maanden ) offline gehaald. Ge kunt dus niet meer online met de demo.
|
|
|
Post by Pe on Sept 10, 2005 20:41:38 GMT 1
LOL, stupid me.....
|
|
|
Post by WBuchinski on Sept 11, 2005 17:06:47 GMT 1
Maar...hoe geraak ik op een specifieke server (zoals de VRL server?)
Ik kan bij friends list geen server toevoegen (afin, ik kan dat wel maar daar gebeurt blijkbaar niets mee) Ik zie de VRL test server ook niet tussen de "internet" servers staan. Hoe maak ik het spel wijs dat ik een specifieke server met een specifiek adres wil joinen ?
|
|
hermanh
Experienced VRL'er
Hope is dope.....
|
Post by hermanh on Sept 11, 2005 17:10:40 GMT 1
Willy,
Op het blauwe pluske klikken, dan komt er een schermpje waar je het IP kan aanvullen. Nadien kan je de server vinden tussen de lijst
Hermanh
|
|