|
Post by Knarf on Nov 17, 2003 19:56:47 GMT 1
Is het eigenlijk mogelijk om tegen ne ghost-car te rijden in gpl ? (zo nen auto die uwe snelste ronde narijd en die ge nie kunt rammen)...
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 17, 2003 22:48:04 GMT 1
Voor zover ik weet, niet in real-time, dus als je zelf ah rijden bent. Je kunt wel een aantal replays mergen in GPL Replay Analyser. Bekeken in GPL, kun je dan de verschillende wagens volgens alsof ze samen op de baan waren.
Wim
|
|
|
Post by Knarf on Nov 19, 2003 18:05:54 GMT 1
Van die replay wist ik ja... (gezien in meegeleverde replay van Falkenberg) Spijtig dat het niet in realtime kan. Ik vind dat in andere games een zeer goede manier om lijnen te leren kennen. Dan ziet ge direct als ge eens een andere lijn pakt of da sneller is dan die ghost-car of nie.
Toch bedankt voor de uitleg Wim.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 19, 2003 19:12:59 GMT 1
Je kunt ook nog altijd een groove-file extraheren uit de replay van de world-record lap in GPLRA he, dan zie je wat de lijn is van diegene die het wereldrecord gereden heeft ;-)
Voor de meeste track werkt dit prima, alleen voor de N'ring heb ik miserie gehad, daar trekt het op niet veel, waarschijnlijk door de lengte van het circuit
Wim
|
|
|
Post by Knarf on Dec 13, 2003 11:23:12 GMT 1
Voor zover ik weet, niet in real-time, dus als je zelf ah rijden bent. Je kunt wel een aantal replays mergen in GPL Replay Analyser. Bekeken in GPL, kun je dan de verschillende wagens volgens alsof ze samen op de baan waren. Wim Gisteren me eens beziggehouden met die replay analyzer. Ik moet zeggen da helpt serieus. Wa ik had gedaan was ne replay van mij gesaved en die samen opengedaan met de replay die bij gpl zit (deze replay is overigens het 0-punt op gplrank). En dan op de play knop gedrukt. Dan worden er zo lijntjes getekend zodat ge perfect ziet waar gij/hij andere lijnen pakt en of ge met die andere lijn tijd wint/verliest... Daarna heb ik die replays nog eens gemixed en vanuit gpl bekeken... Ik moet zeggen. Na minder dan 10 minuten was ik 0.6 seconden sneller (en negatief geraakt . Ik leg dit even uit voor de andere rookies omdat de rest dit natuurlijk al weet.
|
|