|
Post by Buchinski on Jun 11, 2005 12:53:53 GMT 1
Beste VRL'ers,
een klein detail is ons ontsnapt bij het opstellen van de kalender nl. door het tijdsverschil Amerika - Europa overlappen sommige F1 races met de races van de VRL.
Ik heb achter de schermen al een aantal reacties gehad en dit zijn de strekkingen :
1- gewoon om 20u starten omdat je anders de planning overhoop gooit van heel wat andere mensen en sommige mensen minder gediend zijn met het dan al late aanvangsuur.
2- starten om 21u zodat de ge-interesseerden eerst naar de F1 Grand Prix kunnen kijken en dan kunnen racen
Weet hoedanook dat geen enkele van beide oplossingen de unanimiteit zal uitmaken en wat we ook beslissen... er zullen altijd mensen ontevreden zijn en mensen niet kunnen meedoen. Volgende week met de GP USA zitten we dan in nog grotere shit want daar is het tijdsverschil nog groter en kunnen we de race niet naar "later" verschuiven aangezien we dan wel in problemen komen met het tijdsslot op de servers
Maar voila : laat de democratie zijn werk doen, check geregeld deze thread en morgenmiddag om 12 UUR 's middags sluit ik de poll af en wint de meerderheid. U hebt er dus alle belang bij een stem uit te brengen.
*EDIT* De mensen die voor 21u kiezen : dat is dan ook het laatste aanbod. Als er problemen zijn waardoor de start of de wedstrijd in Canada nog meer zou verschuiven dan zal er niets meer veranderd worden aan het alternatieve startuur Mexico. Het is of 20u of 21u... Hou daar ook rekening mee!
Aanvangsuur blijft ongewijzigd : 20u Zoals jullie kunnen zien is de beslissing gevallen. Het uur van de VRL race zal ongewijzigd blijven. De servers worden dus gestart om 20u voor de 65 race op Mexico.
|
|
|
Post by PhilipDC on Jun 11, 2005 13:10:03 GMT 1
Ik heb voor het normale uur gekozen.
1. Er zijn technische middellen genoeg om de F1 op te nemen.
2. Stel dat er iets gebeurd in de F1, herstart of iets dergelijk. Wordt de VRL-Race dan nog verder naar achteren verschoven? Komen we dan niet het gedrang met het tijdsslot op de servers?
|
|
|
Post by Buchinski on Jun 11, 2005 13:26:58 GMT 1
Ter info : ik heb ook voor normale uur gekozen, grosso modo om dezelfde redenen als Philip aanhaalt .... Ik ben den eerste om races op TV te volgen maar ik zal ook morgen andere maatregelen moeten treffen (video). Jammer maar helaas, je kan tenslotte niet alles hebben...
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 11, 2005 13:27:38 GMT 1
Ik heb voor het normale uur gekozen. 1. Er zijn technische middelen genoeg om de F1 op te nemen. 2. Stel dat er iets gebeurd in de F1, herstart of iets dergelijk. Wordt de VRL-Race dan nog verder naar achteren verschoven? Komen we dan niet het gedrang met het tijdsslot op de servers? Dat was ook mijn gedacht, + als iemand mij zou vragen "Wa doet ge 't liefst, F1 kijken of F1 rijden ?" dan weet ik wel wat gekozen
|
|
|
Post by Timpreza on Jun 11, 2005 13:41:50 GMT 1
Ik heb nog geen F1 race gemist dit seizoen, ik zou deze ook zeker niet willen missen, dus als de vrl race verzet word kan ik beiden doen. Ik stem voor 21u dus, maar ik volg de meerderheid. Ik weet wel nog niet of ik zal racen of kijken, dat hangt van de spanning in de F1 race af.
|
|
|
Post by Pe on Jun 11, 2005 14:19:09 GMT 1
Ik kies voor het uitstellen van de start tot 21 uur. Je kan inderdaad een F1 race opnemen maar er gaat toch niets boven live kijken. Als er dan toch een herstart zou zijn hebben we gewoon pech en moeten we een keuze maken. Volgende week is het een testrace en is de keuze tussen de F1 en de testrace makkellijker te maken dan nu vind ik.
|
|
|
Post by Knarf on Jun 11, 2005 14:24:56 GMT 1
Ik kies voor 20u omdat mijn computer op de slaapkamer staat en mijn vriendin rond 22u in haar bed kruipt. Als het om 21u is zal ik dus spijtig genoeg niet kunnen deelnemen.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 11, 2005 15:46:16 GMT 1
mijn voorkeur is 20.00 uur, de andere dag loopt de wekker weer vroeg af.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 11, 2005 16:43:46 GMT 1
Ik ga zowel de race rijden als F1 kijken...
|
|
|
Post by Hill2button on Jun 11, 2005 16:58:22 GMT 1
Ik ga zowel de race rijden als F1 kijken... Ik mis dus de optie "Voor mij maakt het niet uit". Ik heb door Rod zijn comment bijvoorbeeld de indruk dat hij zowel om 8 als om 9 uur zou willen en kunnen starten. Hij geeft nu op die manier een stem aan 8 uur terwijl die daar niet thuishoort. Diegenen voor wie het niet uit maakt kiezen uiteraard voor het uur dat ze gewoon zijn, 8 dus. Gewoon een kleine bedenking. De poll kan niet worden aangepast, maar bij deze een oproep dat de mensen voor wie het niet uitmaakt dan ook niet stemmen. EDIT: om hier toch nog even op door te gaan: Een betere vraagstelling was geweest: 20 uur lukt voor mij niet, 21 uur wel 21 uur lukt voor mij niet, 20 uur wel Beiden uren gaan voor mij Philip stemt op 20 uur, maar geeft niet aan of 21 uur voor hem een probleem is. Hij hoort mss bij antwoord 3. Hetzelfde geldt voor Bart. En Rod gaat beiden tegelijk dan ( ) maar kan hij ook om 21 uur? Mss hoort hij ook thuis in antwoord 3. Stel nu dat ik er één keer naast zit, en 2 keer goed, dan hebben we 6 voor 20 uur, en 4 voor 21 uur. 2 voor antwoord 3. Toch niet bepaald hetzelfde. Onvermijdelijk als je mensen dwingt om een kant te kiezen terwijl ze evengoed geen mening kunnen hebben. Om maar even te zeggen dat de vraagstelling en de mogelijke antwoorden een totaal ander beeld kunnen geven.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 11, 2005 17:44:02 GMT 1
Heb 8u gestemd...
F1 opnemen kunt ge altijd en direct na de race kijken, zo ga ik het althans doen. Ik kijk ook elke zondag graag naar Top Gear maar dat valt spijtig genoeg ook samen met VRL.
Wim
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 11, 2005 18:55:18 GMT 1
Werner: Ik bedoelde dat ik graag gewoon om 8u wil beginnen met de race. Tijdens de vrl race kijk ik gewoon af en toe naar tv om te kijken hoe het gaat
|
|
|
Post by Hill2button on Jun 11, 2005 19:10:32 GMT 1
Aiaiai, nu staat Button toch wel niet op de Pole zeker. Het zal morgen een beslissing van het allerlaatste moment worden of ik zal meedoen of niet. Mijn vriendin werkt op zondag en heeft zo ook haar programma's die ze wil opnemen. Even afwachten...
|
|
|
Post by jansongpl on Jun 11, 2005 19:49:52 GMT 1
Button on pole !!! yehhaaaa !!!
Ik kan jammergenoeg niet meedoen. De verbouwing is volop bezig en ben elke dag tot 20-22u aan het werk. Tijd om te trainen is er niet dus zal ik voorlopig niet meedoen. Ik hoop voor de volgende race terug in de "pace" te komen.
Succes !!
Jan
|
|
|
Post by Buchinski on Jun 11, 2005 19:55:05 GMT 1
Ik ga zowel de race rijden als F1 kijken... Ik mis dus de optie "Voor mij maakt het niet uit". Ik heb door Rod zijn comment bijvoorbeeld de indruk dat hij zowel om 8 als om 9 uur zou willen en kunnen starten. Hij geeft nu op die manier een stem aan 8 uur terwijl die daar niet thuishoort. Diegenen voor wie het niet uit maakt kiezen uiteraard voor het uur dat ze gewoon zijn, 8 dus. Gewoon een kleine bedenking. De poll kan niet worden aangepast, maar bij deze een oproep dat de mensen voor wie het niet uitmaakt dan ook niet stemmen. EDIT: om hier toch nog even op door te gaan: Een betere vraagstelling was geweest: 20 uur lukt voor mij niet, 21 uur wel 21 uur lukt voor mij niet, 20 uur wel Beiden uren gaan voor mij Philip stemt op 20 uur, maar geeft niet aan of 21 uur voor hem een probleem is. Hij hoort mss bij antwoord 3. Hetzelfde geldt voor Bart. En Rod gaat beiden tegelijk dan ( ) maar kan hij ook om 21 uur? Mss hoort hij ook thuis in antwoord 3. Stel nu dat ik er één keer naast zit, en 2 keer goed, dan hebben we 6 voor 20 uur, en 4 voor 21 uur. 2 voor antwoord 3. Toch niet bepaald hetzelfde. Onvermijdelijk als je mensen dwingt om een kant te kiezen terwijl ze evengoed geen mening kunnen hebben. Om maar even te zeggen dat de vraagstelling en de mogelijke antwoorden een totaal ander beeld kunnen geven. Euh Werner ... het is een vraagje op een poll, geen filosofisch tractaat .... By the way, iedereen die ooit heeft opgelet tijdens een lesje marketing of aanverwant weet dat je bij een goede vraagstelling liever *geen* open vraag laat genre "mij maakt het niet uit" of "ik weet het niet" ... afin het is dus doelbewust dat ik zulke open vragen niet stel.
|
|