|
Post by Timpreza on Nov 8, 2002 17:17:21 GMT 1
Zolder is gereleased voor gpl, met de oude layout. forum.racesimcentral.com/showthread.php?s=&threadid=49385Voorlopig is het wachten op een mirror want het is niet meer te downloaden. Waarom moeten ze nu juist nu Zolder releasen... We zijn heel het weekend weg.. Ik kan niet wachten om het te testen. Eventueel kunnen we daar ooit eens een testraceke houden als het baantje goed gemaakt is.
|
|
|
Post by Petrol on Nov 8, 2002 19:02:40 GMT 1
VLOEK! der komt op da ge 4 uur moet wachten, dan is die site misschien terug beschikbaar, nog zooo lang wachten!
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 8, 2002 19:40:05 GMT 1
Ik heb hem hier ze, zal ek hem naar mijne webspace zetten, da ge hem van daar kunt dlln?
Btw, kvin het ni echt de moeite, maar kom...
Edit: Hmmm, heb et juist ff proberen uploaden, maar voor de één of andere reden laat em maar 5MB toe??? (Normaal voor telenet is dat toch 50, dacht ik?) 'K ga eerst nog wa moeten zoeken dus...
|
|
|
Post by Petrol on Nov 8, 2002 21:12:29 GMT 1
der is al ne mirror op da forum en 'k heb het al efkes geprobeerd, der is nog wel wa werk aan,
bij die Sacramentsheuvel heb ik m'n twijfels, toen ik er "in 't echt" gereden heb lagen die chicanes daar natuurlijk maar ik denk toch ni da ze heel den heuvel veranderd hebben tegenover vroeger, m'n vader vertelde mij dat er vroeger serieus snel over dien heuvel gereden kon worden en da is hier ni 't geval
|
|
|
Post by Obi-Jan on Nov 9, 2002 0:20:46 GMT 1
Nie vergeten dat toen dat Zolder af was ze al met vleugels reden, he Peter.
Daarbij, d'r zijn nog veel secties van banen die op zich wel goed zijn maar waar ge in GPL toch trager moet dan in 't echt. Op veel plaatsen in de orginele en add-on tracks word camber overdreven omdat ge toch een beetje op de baan zoudt blijven.
Jan. =---
|
|
|
Post by Petrol on Nov 9, 2002 23:48:08 GMT 1
Ik heb toch m'n twijfels bij die rechtse bocht vlak na het hoogste punt van die Sacramentsheuvel, ik dacht dat da vroeger gewoon doorliep in ne flauwe linkse, zoals de recente baan, maar dan zonder chicane, eigenlijk dus zoals het op die tekening staat,
zijt gij zeker dat da klopt?
Peter
|
|
|
Post by Obi-Jan on Nov 10, 2002 1:02:33 GMT 1
Weette wa... 'k zal dat is downloaden en zien... wat denkt ge? ;D ;D
Jan. =---
|
|
|
Post by Petrol on Nov 10, 2002 11:58:11 GMT 1
Zeg, ik had nu wel gedacht da ge da al geprobeerd had, zenne
|
|
|
Post by Obi-Jan on Nov 10, 2002 15:41:44 GMT 1
Ja zeg sorry he!! ;D ;D -Ik moet ook nog werken en zo.
Serieus... 'k heb nog met het gedacht gelopen van diene kerel eens te mailen om wa te helpen en dat had ik dus beter gedaan... oh god oh geer ocharme zeg...
Zolder1967, maar dan wel met de zandbakken van de 2001 versie. Amai. 't Is bekan nie op te noemen wat daar allemaal fout aan is. Breedte van de baan, bochtenradii, camber tot daar aan toe, maar de Sacramentsheuvel is het Sacramentsplateau geworden en het viaduct over de toegangsweg zit er gewoon niet in (alhoewel ze vroeger volgens mij ook binnen moesten kunnen ;D). Ook nooit geweten dat de Bolderbergbocht zo lang en zo flauw was. Ok, ze hebben die een beetje naar binnen geschoven in den tijd, wegens problemen met de watertafel of iets dergelijks, maar volgens mij was dat daar altijd al neig "achter 't hoekske".
Peter jongen, g'hebt gelijk, de Sacramentsheuvel zou inderdaad bergaf moeten gaan door die flauwe linkse gevolgt door die twee rechtse knikken als ge (bijna) beneden zijt. Altijd zo geweest volgens mij. In die eerste knik ligt nu de Villeneuve chicane en ge kunt de scheiding tussen het originele stuk asfalt en de huidige toevoeging nog zien.
Allez, weeral een Zolder track da we van de lijst kunnen schrappen. 'k Zeg 't U... als we da te goei willen zien zullen we het zelf moeten maken.
Jan. =----
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 10, 2002 16:04:14 GMT 1
Wanneer begint ge er aan Jan? ;D
|
|
|
Post by Obi-Jan on Nov 10, 2002 16:27:38 GMT 1
Als ik van Sinterklaas talent voor tekenen krijg, de 6den december. Jan. =---
|
|
|
Post by Moerie on Nov 10, 2002 22:14:34 GMT 1
Zal ne brief skrijven naar de Sint met uw naam erop Jan ;D Ge weet dan nooit é ..... wat de toekomst kan brengen ;D
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 10, 2002 23:15:02 GMT 1
Misschien ist makkelijker om aan Sinterklaas gewoon ne goeie Zandvoort add-on voor gpl te vragen? ;D
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 23, 2002 17:58:47 GMT 1
Nadat ik Zolder had gedownload en geïnstalleerd, was ik ook heel teleurgesteld. Moet toch nog heel wat aan gesleuteld worden.
Nijvel daarentegen vond ik vrij geslaagd.
|
|
|
Post by Timpreza on Dec 25, 2002 21:04:17 GMT 1
|
|