|
Post by Timpreza on Nov 10, 2003 12:24:04 GMT 1
Alle add-on tracks vind je hier terug. magnust.d2g.com/Om dezelfde reden als Monaco ben ik bereid om Castle Combe van de kalender te halen. Te weinig inhaalmogelijkheden.
|
|
|
Post by bosje on Nov 10, 2003 12:34:59 GMT 1
Ik veronderstel dat het Snetterton '67 is?
*EDIT* Donington, betere framerate en leuker.
|
|
|
Post by Knarf on Nov 10, 2003 19:06:47 GMT 1
Heb enkel op Donington gereden op Commodore 64 in het spel 'Revs' (van Geoff Grammond... Diezelfde kerel van de Grand prix series). De andere tracks nooit gezien dus geen mening.
|
|
|
Post by bosje on Nov 10, 2003 20:03:07 GMT 1
Mss eens downloaden. Ze zijn de moeite. Snetterton haalt nu ongeveer dezelfde FPS als Donington, maar ik geef de voorkeur aan Donington. Geen zin om iets nieuws uit m'n hoofd te leren, terwijl ik het alternatief zeer goed ken vanuit mijn toerwagen periode.
|
|
|
Post by Knarf on Nov 11, 2003 1:22:14 GMT 1
Heb nie veel tijd om andere tracks te proberen Juha. De enige track die nog gaat komen in de vrl die ik wel ken is Monaco (of Kyalami). Voor de rest heb ik nog nooit op die tracks gereden... Alé... Wel in ander simulators Spa-Francorchamps : De grand prix series Laguna Seca : Indycar, Gran Turismo Silverstone : Grand Prix Circuit (C64) en Grand Prix series Monza : Grand Prix Circuit en Grand Prix series
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 11, 2003 9:38:40 GMT 1
Snetterton is nu niet bepaald moeilijk om te leren kennen. Om daar echt snel te gaan is een andere zaak, maar dat geldt voor alle circuits.
|
|
|
Post by bosje on Nov 11, 2003 10:40:20 GMT 1
Heb nie veel tijd om andere tracks te proberen Juha. De enige track die nog gaat komen in de vrl die ik wel ken is Monaco (of Kyalami). Voor de rest heb ik nog nooit op die tracks gereden... Alé... Wel in ander simulators Spa-Francorchamps : De grand prix series Laguna Seca : Indycar, Gran Turismo Silverstone : Grand Prix Circuit (C64) en Grand Prix series Monza : Grand Prix Circuit en Grand Prix series Als je zo gaat redeneren... Spa: ken ik omdat we die 13 km zélf gedaan hebben met de wagen. Laguna Seca: Gran Turismo (1999), en dat eerste deel was helemaal anders. Silverstone: F1 98 (1998) en TOCA2 (1998), maar nog altijd de nieuwere versie. Sebring: Sportscar GT (1998), maar dat is ook al compleet anders. Monte Carlo en Monaco: F1 98 (1998), die 2 kan je onthouden met andere spellen, de lay out is grotendeels hetzelfde. Snetterton/Donington: TOCA2 (1998): Donington is identiek, Snetterton heeft een andere lay out. Ik ken dus, in feite, niks. De meeste circuits zijn veranderd en ik ze gereden met een moderne F1, of een voortrekkertje met 280pk. Zet daar nog bij dat dat allemaal op playstation was... Ervaring = 0
|
|
hermanh
Experienced VRL'er
Hope is dope.....
|
Post by hermanh on Nov 13, 2003 13:19:55 GMT 1
Is er soms iemand te vinden voor ALBI? Is een nieuw circuit en ziet er veelbelovend uit.
Het is een eenvoudig ciruit,maar volgens de commentaren fun om te rijden.
Het heeft langere rechte stukken, lange bochten en een paar heftige remzones. Het zou, op papier althans, de rijders vrij dicht bij elkaar moeten brengen aangezien de remzones en het uitkomen van de bochten het pure verschil in pk's kan compenseren.
Aangezien het een nieuw ciruit is vertrekt iedereen met (bijna)dezelfde kansen.
Herman
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 17, 2003 23:46:31 GMT 1
Ik heb voor Donington gekozen omdat het enigste circuit is dat ik ken,uit GTR. ::)Waarom niet Isle of Man?
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 19, 2003 14:16:48 GMT 1
Ik heb ook voor Donnington gekozen omda we da moeten rijden bij dsz ook dus das al een goei voorbereiding op hier eh
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 20, 2003 1:45:51 GMT 1
Is er soms iemand te vinden voor ALBI? Is een nieuw circuit en ziet er veelbelovend uit. Het is een eenvoudig ciruit,maar volgens de commentaren fun om te rijden. Het heeft langere rechte stukken, lange bochten en een paar heftige remzones. Het zou, op papier althans, de rijders vrij dicht bij elkaar moeten brengen aangezien de remzones en het uitkomen van de bochten het pure verschil in pk's kan compenseren. Aangezien het een nieuw ciruit is vertrekt iedereen met (bijna)dezelfde kansen. Herman Lijkt erop dat Albi het niet gaat halen, maar 'k ga er toch ne keer op rijden (ondanks de layout....net een piemel ).
|
|
|
Post by Timpreza on Nov 20, 2003 5:35:32 GMT 1
Ik heb Albi ne keer geinstalled, ik ga het later eens testen. Het ziet er naar uit dat we Donington gaan nemen. Albi en Österreichring ga ik achter de hand houden het volgend seizoen.
|
|
|
Post by arnold on Nov 20, 2003 8:54:39 GMT 1
Hallo,ik ben gaan zoeken naar het circuit van Donington maar kan het niet vinden ! het enige circuit dat ik vind is dat van Donington national 2002 . als het dat niet is waar kan ik dan het juiste vinden ? Bedankt ! vr gr, Arnold.
|
|
|
Post by Petrol on Nov 20, 2003 11:42:58 GMT 1
ik denk dat Donington National (2002) hier bedoeld wordt, want de Grand prix versie lijkt nog "under construction"
|
|
|
Post by Timpreza on Nov 20, 2003 15:06:20 GMT 1
|
|