|
Post by Timpreza on Nov 10, 2003 1:16:54 GMT 1
Omdat ik niet zo'n grote opkomst had verwacht voor dit seizoen wil ik de claustrofobische circuits vervangen door circuits waar echt voor positie kan geraced worden. Daarom stel ik voor dat Monaco op de kalender gehaald vervangen word door Kyalami.
|
|
|
Post by Petrol on Nov 10, 2003 1:45:00 GMT 1
ik vind da een goed idee, meer kans op meer volk (was wel benieuwd naar de opkomst bij Monaco) ;D en op leukere races
|
|
|
Post by bosje on Nov 10, 2003 10:06:15 GMT 1
Ik stem niet, en ik zal dat even verklaren. Pro-schrappen; Je beleeft meer race plezier op de E40 tijdens de spits, dan in Monaco met 20. Het zou toch op hetzelfde uidraaien, auto's ontwijken en doorlaten. Vooral de chicane na de tunnel kan leuk worden, want ik zie niemand een hele race lang dit doen: " Samen in de file, ja gezellig" ;D Tegen-schrappen; Het is een van de weinige gelegenheden die mij toelaten om punten te scoren, en waar mijn gebrek aan snelheid eens iets kan opleveren. ;D
|
|
|
Post by Knarf on Nov 10, 2003 10:19:58 GMT 1
Ik ben zeer hevig voorstander... Monaco vind ik echt geen toffe baan. Kyalami daarentegen vind ik een heel leuke track.
|
|
|
Post by bosje on Nov 10, 2003 10:21:08 GMT 1
RACES IN MONACOIK ben eens gaan rondneuzen bij vibrate... 4 races: Naam | gestart | aangekomen | Beginners | 18 | 7 | Outsiders | 15 | 3 | Challengers | 17 | 7 | Kampioenen | 17 | 7 |
Slagvelden dus. Allemaal hier gevonden.
|
|
|
Post by Obi-Jan on Nov 10, 2003 11:42:57 GMT 1
Ik zou de rijders in dit kampioenschap vooral niet onderschatten, maar ik ben wel te vinden om Monaco te vervangen door Kyalami.
Moesten de wagens in GPL nu niet zo slecht reageren op de borduurs langs de baan in Monaco, zou ik overwegen van dit circuit op de kalender te laten staan, maar zoals de zaken er voor staan is Kyalami de betere keuze naar mijn mening.
Terwijl dat we toch bezig zijn: vervang Falkenberg door Solitude. ;D
Serieus: Castle Coombe <--> Snetterton 67 (of Donnington) ?
Jan. =---
|
|
|
Post by bosje on Nov 10, 2003 12:00:18 GMT 1
Ik zou de rijders in dit kampioenschap vooral niet onderschatten, maar ik ben wel te vinden om Monaco te vervangen door Kyalami. Met 15 man achter elkaar zal het niet zo vanzelfsprekend zijn... Net nu ik vooruit ga op Falkenberg, je saboteert mij. LOL mij best, Coombe is doodsaai, alleen maar gras en ik zie met moeite die vlakke baan uit m'n cockpit.
|
|
|
Post by Petrol on Nov 10, 2003 12:09:27 GMT 1
Terwijl dat we toch bezig zijn: vervang Falkenberg door Solitude. ;D Serieus: Castle Coombe <--> Snetterton 67 (of Donnington) ? Jan. =--- laat Falkenberg maar, want ik zit hier met ne Cooper of zo ik heb Castle Coombe 'ns geprobeerd, met '60s Touring cars in F1C is da de max, maar in GPL is het echt wel vervelend...
|
|
|
Post by Timpreza on Nov 10, 2003 12:18:45 GMT 1
Ik kan er ook een poll over opzetten. Falkenberg, Castle Combe, en Monaco zijn geestige banen om te rijden zonder al te veel verkeer, maar om echt te racen met een grote bende, da's een ander paar mouwen. Falkenberg zal gereden worden, daar is het te laat voor. Castle Combe, daar wil ik wel nog een paar vervangers voor voorstellen. Snetterton 67 is een prachtbaan, maar we hebben er al 2 keer gereden met de VRL. Donington is de moderne layout, wat mij persoonlijk een beetje stoort, maar ik kan me wel voorstellen dat de races daar goed zijn. Nog een poll dan maar
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 10, 2003 20:47:17 GMT 1
Waarom niet de Österreichring ?
|
|
|
Post by Obi-Jan on Nov 10, 2003 21:03:04 GMT 1
Is ook wel leuk... ik had er twee Engelse banen bij gezet om dat het de "Grote Prijs van Engeland" was, maar dat zouden we in principe ook kunnen aanpassen.
Jan. =---
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 12, 2003 0:24:18 GMT 1
Hehe mooie gedachten ier!!
Waarom kunnen we niet Monaco vervangen door Lime Rock Mountain!! Kya is wel leuk, maar er is al zoveel op gereden geweest. En LRM circuit is ook nie mis é!!
Tis maar een gedacht...
|
|
|
Post by Timpreza on Nov 12, 2003 14:41:15 GMT 1
Dat hebben we vorig seizoen al gedaan, maar da was nie echt een geliefde baan bij de meesten... Ostereichring is ook een goed idee, maar we gaan de keuze beperkt houden nu, ik houd het in gedachten voor het volgend seizoen.
|
|
|
Post by Timpreza on Nov 17, 2003 0:01:02 GMT 1
Deze poll ga ik afsluiten, het lijkt me duidelijk. Monaco wordt van de kalender gehaald en vervangen door Kyalami.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 18, 2003 18:04:13 GMT 1
Jammer .
|
|