Henne
Rookie VRL'er
Hendrik De Graeve
|
Post by Henne on Dec 26, 2002 16:06:31 GMT 1
Ik heb een nogal ambetante vraag...
Ik zie nogal vaak als ik op VROC zit da van VEGESERVER of VEGEDETAIL... is dat een server die je kan vragen om races te hosten?
Zoja, ik ben eigenlijk op zoek naar een server om races te hosten, omdat ik graag mijn eigen league zou willen starten omdat er bijna geen een league is wanneer ik tijd heb.
Ik wil ulder dus geen competitie tegen duwen ofzo maar gewoon omda da mij beter uitkomt als ik kan zeggen wanneer ik kan...
|
|
|
Post by Moerie on Dec 26, 2002 19:39:45 GMT 1
Als gij nie kunt deelnemen aan andere league's vanwege uwe tijdschema, zouden er dan wel andere gasten dan just wel tijd kunnen maken om in uwe league mee te kunnen rijden. ;D ;D ;D Ge moet maar meedoen aan de DSZ, of is da ook al telaat??? Ze beginnen daar een halfuurke vroeger dan de VRL, maar ja tis ne Donderdag é .....
|
|
Henne
Rookie VRL'er
Hendrik De Graeve
|
Post by Henne on Dec 26, 2002 20:11:17 GMT 1
neen, DSZ past mij niet... ook tijd, ik deed daar verlede jaar in mee nu niet meer omdat et donderdag is.
Heheh, ik ken al een paar gasten die willen meedoen zodus ;D (paar dak kenne van VROC)
|
|
|
Post by Timpreza on Dec 27, 2002 1:14:51 GMT 1
Als ge 'een paar' gasten heb zijt ge even goe met een eigen server. als ge gewoon host kunt ge tot 8 man hosten, als ge dedicated host kunt ge tot 12 man gaan (schijnt het) Maak eerst dat ge iets deftigs op poten staan hebt, en begin met u eigen server, want in de beginfase van ne league zou ne goeien server hebben het minste van u zorgen mogen zijn. Henne, ik wil nie de wiseguy afhangen of zo, maar ge hebt zo nie veel tijd als het school is. Ne league kunt ge nie op poten zetten als ge u een week of 2 verveelt in de vakantie, daar kruipt dagelijks tijd in, ook als hij al goed loopt. Als ge zomaar eens een bende gasten wilt samenbrengen om nu en dan eens te rijden denk ik eerlijk gezegd niet da Vegeserver voor u zal zijn...
|
|
Henne
Rookie VRL'er
Hendrik De Graeve
|
Post by Henne on Dec 27, 2002 1:19:35 GMT 1
mmm, You've got a point...
maar euh, ik kan zelf nie hosten, vanwege veel dingen (teveel om uit te leggen)
En ik zou er niet zoveel werk insteken zoals gij da doet... gewoon een site en een forumke... BTW ik houd mij heledagen bezig met mijn eigen site dus das geen werk om dan iedere dag een beetje aan die andere site te werken.
Ik zoek dus eigenlijk nen server om races te hosten aangezien iedereen van de gasten die willen meedoen ook nie kunnen hosten omdat ze maar een slechte verbinding hebben, etc etc
You see my problem? Kweet nie of er dan Servers zijn die da willen doen voor mij?
|
|
|
Post by Obi-Jan on Dec 27, 2002 1:47:08 GMT 1
Henne... 't is kwart voor twee en gij zijt online.
Wat is het probleem zondagavond? -Iemand die zijne kleine in de vakantie tot twee uur laat opblijven maar maar tot half tien als 't school is, is nen dikke hypocriet. Zegt dat De Jan het gezegd heeft.
Jan. =---
|
|
|
Post by Timpreza on Dec 27, 2002 2:01:37 GMT 1
Is het nu gepast om te zwijgen of om achterover te vallen van het lachen? ;D
|
|
|
Post by Obi-Jan on Dec 27, 2002 2:17:27 GMT 1
Weet ik veel... ;D ;D
Jan. =----
|
|
|
Post by Moerie on Dec 27, 2002 13:22:25 GMT 1
Ik lig ier allezins plat vant lachen ;D ;D ;D ;D BTW Tim, ge kunt er van mee klapen, ge hebt zelf van niets begonnen!!! En kijk waar ge nu staat!!! Ge staaaaaaat vré ver wi.(Allez ja 5 km van ier ;D) Kheb u weten beginnen en kweet da ge er veel tijd in hebt gestoken en nu nog!!! Awel kan maar één dingen, YOU'RE THE MAN ;D ;D Goe bezig!! Zeg maar da ik et gezijt eb !! ;D ;D
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 27, 2002 18:33:39 GMT 1
idem
|
|
Henne
Rookie VRL'er
Hendrik De Graeve
|
Post by Henne on Dec 28, 2002 13:35:48 GMT 1
Henne... 't is kwart voor twee en gij zijt online. Wat is het probleem zondagavond? -Iemand die zijne kleine in de vakantie tot twee uur laat opblijven maar maar tot half tien als 't school is, is nen dikke hypocriet. Zegt dat De Jan het gezegd heeft. Jan. =--- ge moogt gij zeggen wa da gij wilt, maar ik blijf in de vakantie zolang op alsk wil... En daar ebde nie veel op te zeggen denk ik zo. En zegt da den Henne et gezegd eeft
|
|
|
Post by Obi-Jan on Dec 28, 2002 14:17:11 GMT 1
ge moogt gij zeggen wa da gij wilt, maar ik blijf in de vakantie zolang op alsk wil... En daar ebde nie veel op te zeggen denk ik zo. En zegt da den Henne et gezegd eeft Marc Stassijns: "En Henne grijpt meters naast de bal... onbegrijpelijk, Rik." Rik De Saedeleer: "Ik heb geen woorden, Marc." Jan. ;D =---
|
|