|
Post by sequel on Aug 26, 2007 8:55:18 GMT 1
Is er iemand die dit digitaal kan opnemen ? Eventueel op ne dvd branden ? Ik ben bereid te vergoeden Ik zal het in ieder geval op video opnemen maar denderend zal dit niet zijn. Ik zal m'n best doen om het te programeren. Laat u wel iets weten wanneer de DVD gebakken is.
|
|
|
Post by jansongpl on Aug 26, 2007 21:18:35 GMT 1
In ieder geval bedankt op voorhand ! Ben vandaag ook naar Zolder geweest. Op aanraden van Werner vroeg aangezet en wat rond de paddock geslenterd (BRL) Daarna een plaatsje gezocht aan de S5 tribune en genoten van al wat passeerde ;D Toffe races gezien, de BRL is op zijn minst spannend, enkele foutjes werden vlug gemaakt met wat spektakel erbij. De opwarming van de Champcars was direkt het volle geweld. Legge verloor een wiel in de eerste ronde en allemaal de pits in. De Jan heeft hard gewerkt voor een wat teleurstllend resultaat. Een late pitstop gooide roet in het eten voor zijn race. De euroboss series heeft in de chicane ook voor wat ambience gezorgd toen er eentje spinde net wanneer de pace car binnenkwam en hij met koude banden de chicane uitaccelereerde. De PIAA Tyrell kon hem net niet ontwijken en ik zag de piloot angstvallig teken doen naar de blokkerende wagen maar hij besefte niet dat die motor was afgeslagen. Ik kan al bij al zeggen dat dit voor mij een geslaagde organisatie was die voor mij direct volgend jaar weer op mijn lijst zal staan. Nu de 1000kms terug naar mei verschuift komt die er ook terug op. Ik hoop dat ze in assen ook een geslaagd weekend hebben. Met goeie rsultaten voor Heylen en Doornbos
|
|
|
Post by Knarf on Aug 26, 2007 21:32:20 GMT 1
Eerlijkheidshalve moet ik wel zeggen dat Zolder te klein is voor champcars... Het was kwasi onmogelijk om in te halen. Denk dat het aantal inhaalbewegingen op de piste op 1 hand zijn te tellen (maar in Longbeach bv is het even erg).
|
|
|
Post by Hill2button on Aug 26, 2007 21:48:15 GMT 1
Eerlijkheidshalve moet ik wel zeggen dat Zolder te klein is voor champcars... Het was kwasi onmogelijk om in te halen. Denk dat het aantal inhaalbewegingen op de piste op 1 hand zijn te tellen (maar in Longbeach bv is het even erg). Bwa; er waren niet minder inhaalacties dan bij de gemiddelde F1 race...
|
|
|
Post by Knarf on Aug 26, 2007 21:58:04 GMT 1
Mss omdat je daar was dat je er hebt gezien die ze op tv niet lieten zien (net zoals je bij F1 ongetwijfeld niet alle inhaalacties ziet).
Ik heb er maximaal 4 gezien op tv... Op het einde toen Wilson T1 verkeerd nam en er 2 man binnendoor stak. Voor de rest heb ik nog 1 inhaalactie gezien maar voor de rest niks.
|
|
|
Post by Hill2button on Aug 26, 2007 22:05:55 GMT 1
Mss omdat je daar was dat je er hebt gezien die ze op tv niet lieten zien (net zoals je bij F1 ongetwijfeld niet alle inhaalacties ziet). Ik heb er maximaal 4 gezien op tv... Op het einde toen Wilson T1 verkeerd nam en er 2 man binnendoor stak. Voor de rest heb ik nog 1 inhaalactie gezien maar voor de rest niks. Als je de beelden gezien hebt die wij op de video wall hebt gezien dan heb je idd wel extreem veel Jan Heylen gezien... Ik vond het alvast zeker zijn geld waard en als ze volgend jaar opnieuw komen ga ik opnieuw.
|
|
|
Post by Timpreza on Aug 27, 2007 3:09:15 GMT 1
Een absolute topserie. De amerikanen weten wel hoe ze een sport populair moeten maken. En t'is nog eens zo plezant als je eens in de watten wordt gelegd. Een deftig verslag volgt waarschijnlijk vandaag of morgen nog, maar hier zijn de foto's al. users.pandora.be/tim.vanhee/champcars/album/index.htmlEr is misschien niet zo heel veel ingehaald nee, daar waren de rijders voor de race ook al bang voor. Er zijn te weinig lange snelle stukken om de push to pass te gebruiken. Maar dat doet er nie veel vanaf. Het viel me serieus op hoe lang die gasten in een dicht pak blijven rijden. Zeker in het begin als iedereen benzine aan het sparen is. In de F1 is de boel al na 3 ronden serieus uitgerokken, terwijl die gasten met heel kleine onderlinge verschillen rondrijden, en bij mekaar blijven. Het grote verschil komt er maar door de strategie, waar Jan zwaar geblunderd heeft in mijn ogen.
|
|
|
Post by Knarf on Aug 27, 2007 8:52:09 GMT 1
Jan zijn pitradio was kapot, dus dacht hij dat hij buiten moest blijven van het team.
|
|
|
Post by Hill2button on Aug 27, 2007 9:58:29 GMT 1
Jan zijn pitradio was kapot, dus dacht hij dat hij buiten moest blijven van het team. Bovendien had hij versnellingsbakproblemen.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 27, 2007 10:17:28 GMT 1
|
|
|
Post by Knarf on Aug 27, 2007 15:57:47 GMT 1
Idd Werner. Jan zijn 7de versnelling was na enkele rondes reeds weg gevallen.
|
|
|
Post by Buchinski on Aug 27, 2007 19:31:16 GMT 1
|
|
|
Post by Hill2button on Aug 27, 2007 19:46:54 GMT 1
Damn Willy, schraap wat van uw artikels samen, bundel ze in een portfolio en stuur ze eens op naar een paar mensen met een CV'tje erbij. Why the hell not? Freelance maar dan betaald.
|
|
|
Post by Mee on Aug 27, 2007 20:00:24 GMT 1
Damn Willy, schraap wat van uw artikels samen, bundel ze in een portfolio en stuur ze eens op naar een paar mensen met een CV'tje erbij. Why the hell not? Freelance maar dan betaald. So true. Normaal gezien lees ik zo'n artikels niet maar dit heb ik met plezier gelezen .
|
|
|
Post by Hill2button on Aug 27, 2007 20:07:06 GMT 1
PS: ik heb Jimmy Vasser gezien, Willy niet. Wat niets afdoet van het artikel natuurlijk - glad to have been of assistance.
|
|