|
Post by Timpreza on Jan 5, 2007 21:38:28 GMT 1
Da's nog zo geen slecht idee. 305km, da's goed te doen, maar ik kom nie uit Hasselt. Maar de Nürburgring is ongeveer even ver, en dat houd mij ook nie tegen.
|
|
|
Post by Pe on Jan 5, 2007 21:41:09 GMT 1
We kunnen afspreken in Lummen of zoiets. Of desnoods hier bij mij thuis. dan staan de auto veilig.
Met verschillende voertuigen oprijden zie ik wel niet echt zitten want dan verveelt ge u een ongeluk in uwe auto lol. Met die mobilhome kan je maar 90 à 95 km/h rijden op de snelweg. Als je dat voor 300 km in je auto moet doen ben je gek tegen dat je daar bent lol.
|
|
|
Post by Timpreza on Jan 5, 2007 22:26:01 GMT 1
Dan zorg ik dat ik ook mijnen auto vul met volk en een caravan trek of zo.
|
|
|
Post by Buchinski on Jan 5, 2007 23:35:47 GMT 1
... maar de mogelijkheid blijft onder voorwaarden klaarblijkelijk open : www.champcar.nl/pages/news.php?id=2251Hoedanook, het 'vrl naar assen' idee is ook leuk natuurlijk. Als het effe kan zou ik beide Champraces willen meepikken. Hoe dikwijls ga je dat in Europa nog hebben dat je 2X de Champcars zo dicht bij elkaar kunt zien?
|
|
|
Post by Pe on Jan 6, 2007 9:14:35 GMT 1
Tja.. het is natuurlijk zot van naar Assen te rijden als de wagens echt de week erna in Zolder komen rijden.
Volgens die link zouden er wat werken aan Zolder moeten uitgevoerd worden en ze zeggen daar dat ze na enige tijd de bevestiging hebben gekregen dat die werken inderdaad zouden uitgevoerd worden. Sorry, maar dat geloof ik niet. - De chicane net voor de sacramentsheuvel is eind februari 2006 pas opnieuw aangelegd. Een nieuwe layout van die chicane, nieuwe cerbstones, nieuw asfalt over het volledige circuit. Het zou mij verwonderen dat ze die nu al opnieuw gaan herleggen. - Ook zullen de hekken naast het circuit moeten vervangen worden. Ik weet niet over welke hekken ze het hebben hier. De Jersy banden (betonnen muren) rond het circuit zijn vorig jaar ook pas allemaal vervangen. Hier en daar vind je nog van die voorlopig hekken van Heras om het publiek of afstand te houden. Misschien dat ze die bedoelen. Het is wel goed mogelijk dat die hekken vervangen worden. Ik zal in de loop van Januari eens langs het circuit rijden. Zien of daar wat nieuws te rapen valt :-). - Dan moet er volgens hun nog gewerkt worden aan de pitstraat. Ik zou niet weten wat ze daar nog aan kunnen doen, buiten de pitstraat breder maken maar iedereen die al ooit in Zolder geweest is weet dat dat onmogelijk is. Misschien gaat het over de tankinstallatie. In Zolder is er enkel een tankinstallatie aan het begin van de pitlane en niet in elke box zoals je op sommige andere circuits wel vind. Misschien doelen ze daarop. - En die schamp van 1000 liter verf lol. Die kerel is blijkbaar al even niet meer in Zolder geweest. De volledige pitlane is geverfd ondertussen. Zoals ik al zei zijn alle muren vernieuwd dus ook daar zal geen verf nodig zijn. Ik zou niet weten waar ze nog veel moeten verven.
Indien we echt naar Assen gaan zullen we wel wat moeten afspreken. Moeten we bv kaarten op voorhand bestellen ? Ik rij niet graag 305 km om dan te horen dat het uitverkocht is lol. Als we kaarten op voorhand gaan bestellen moeten we wel weten wie allemaal mee gaat natuurlijk.
Misschien beter wat afwachten om te zien of er een race in Zolder gaat zijn of niet. Alhoewel ik er mijn twijfels bij heb.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 6, 2007 18:36:51 GMT 1
Naar alle waarschijnlijkheid gaat de chicane toch opnieuw herlegd worden. (minder snel)
|
|
|
Post by Knarf on Jan 11, 2007 20:50:10 GMT 1
|
|
|
Post by Hill2button on Jan 11, 2007 21:08:02 GMT 1
Als ze komen dan koop ik gegarandeerd een weekend ticket. Als ze komen...
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 11, 2007 21:39:22 GMT 1
Als ze komen dan koop ik gegarandeerd een weekend ticket. Als ze komen... Tickets zijn wel bijna F1 prijzen !
|
|
|
Post by Hill2button on Jan 11, 2007 22:23:04 GMT 1
Als ze komen dan koop ik gegarandeerd een weekend ticket. Als ze komen... Tickets zijn wel bijna F1 prijzen ! Waar staan die prijzen?
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 12, 2007 16:04:55 GMT 1
Tickets zijn wel bijna F1 prijzen ! Waar staan die prijzen? Op depaddock.net staan zowat richtprijzen. Dit zijn de weekendprijzen van Assen: Gold 175,00 Silver 125,00 Bronze 75,00 General 50,00 Champ Car Club 995,00 Prijzen van Champ Car in Zolder zullen dus ook wel in die regio liggen.
|
|
|
Post by Hill2button on Jan 12, 2007 16:46:32 GMT 1
Op depaddock.net staan zowat richtprijzen. Dit zijn de weekendprijzen van Assen: Gold 175,00 Silver 125,00 Bronze 75,00 General 50,00 Champ Car Club 995,00 Prijzen van Champ Car in Zolder zullen dus ook wel in die regio liggen. Gold 175,00 --> F1: Gold (goedkoopste) 355,00 Silver 125,00 --> F1: Silver (goedkoopste) 270,00 Bronze 75,00 --> F1: Bronze 130,00 General 50,00 --> F1: 105,00 Champ Car Club 995,00 --> F1 Paddock Club: 2979,00 Dat zijn F1 prijzen gedeeld door 2 hoor.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 12, 2007 18:46:06 GMT 1
'k ben nooit zo gek geweest om een F1 ticket te kopen. Dacht dat F1 toch iets goedkoper was, mja.
|
|
|
Post by m635csi on Jan 12, 2007 19:33:55 GMT 1
tja die prijzen zijn toch ook niet mals vind ik,tzal in amerika wel minder zijn. nu OK,indien we Assen bezoeken ben ik wel kandidaat voor een weekendje met de mobilhome.ik ga er eigenlijk vanuit dat ge in zolder gratis binnenkomt en u dus de general entree uitspaart. Nu ja ,het is nog niet voor direkt,dus eventjes laten bezinken. XL
|
|
|
Post by Hill2button on Jan 12, 2007 20:27:11 GMT 1
Aanstaande dinsdag 16 januari zullen de Europese races in Assen en Zolder officieel door Champ Car worden bevestigd. Voor 16:15 uur Nederlandse tijd staat er een persconferentie ingepland waarin Champ Car President Steve Johnson en Champ Car Vice-President of Development and Planning John Clagett toelichting zullen geven op de toevoeging van Europa aan de 2007 Champ Car World Series kalender.
Bron: champcar.nl
|
|