Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 29, 2003 16:25:20 GMT 1
Whoohoo !! Als eerste Belg een MunchausenRank gehaald, toch IETS waar ik eerst in ben ;D En nu allemaal tegelijk: "MunchausenRank, wat is da ??" Awel, da's dus een Rank met allemaal fantasy tracks èh. En der zijn er wel een paar toffe tussen: Glacier Speedway, Red Rock (komt van PS2 naar 't schijnt ?), Sopheve (wreed moeilijk imo)... Probeert maar ne keer, ge gaat er geen spijt van hebben
|
|
|
Post by Obi-Jan on Jun 30, 2003 13:13:18 GMT 1
't Probleem met die MunchausenRank (en TotalRank) is dat ge altijd een replayke moet bijhouden om dan zo'n .ini met ReplayAnalyser te maken. Ik vergeet dat altijd en daarmee heb ik me daar eigenlijk nog niet mee bezig gehouden.
Jan. =---
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 30, 2003 16:12:06 GMT 1
Op naar een monsterrank voor de Münchhausen-cup, Bart !! ;D
Maar toch proficiat !
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 6, 2003 9:10:27 GMT 1
't Probleem met die MunchausenRank (en TotalRank) is dat ge altijd een replayke moet bijhouden om dan zo'n .ini met ReplayAnalyser te maken. Ik vergeet dat altijd en daarmee heb ik me daar eigenlijk nog niet mee bezig gehouden. Jan. =--- Ja, die replays bewaren kan echt wel vervelend zijn Bij die MunchausenRank is er een circuit waar ongeveer 4 verschillende versies van zijn (Neuvil, Vil, Neuvil Klubrennen...). Duurde ff vooraleer ik wist welk circuit ik nu moest installeren
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 6, 2003 9:19:05 GMT 1
't Probleem met die MunchausenRank (en TotalRank) is dat ge altijd een replayke moet bijhouden om dan zo'n .ini met ReplayAnalyser te maken. Ik vergeet dat altijd en daarmee heb ik me daar eigenlijk nog niet mee bezig gehouden. Jan. =--- Normaal moet ge bij iedere lap dat ge submit naar de rankings zelf een replayke bijhouden ze . Allé, dat doe ik toch... Als er iemand uwe laptime zou betwijfelen, dan kan je het direct bewijzen...
|
|
|
Post by Obi-Jan on Jul 6, 2003 9:46:16 GMT 1
Ik rij geen laptimes waaraan de mensen twijfelen... Jan. =---
|
|