Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 9, 2003 12:34:23 GMT 1
Hallo VRL'ers,
Ik zit met het volgende probleem : ik zet GPL op en wil een race starten. Als ik in de pitsstraat kom, maakt m'n motor volle toeren zonder dat ik aan het gaspedaal kom. Ik doe esc en wil opnieuw joinen, maar als ik dan op het gaspedaal druk, gebeurt er niets meer.
Hercalibreren werkt niet, want het driehoekje bovenaan de slider beweegt niet, maar de cijfers eronder wel. Telkens als ik dan terug naar de pits gaat, stuurt m'n stuur wel mee, maar absoluut geen reactie bij het indrukken van het gaspedaal.
Ik snap het niet. Iemand enig idee ?
Dank bij voorbaat, Mario.
|
|
|
Post by Obi-Jan on Jun 9, 2003 12:35:09 GMT 1
Om te beginnen... wat voor soort stuur hebt ge?
Jan. =---
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 9, 2003 13:00:01 GMT 1
Guillemot FF (nu heet het weer Thrustmaster geloof ik).
|
|
|
Post by Obi-Jan on Jun 9, 2003 14:32:50 GMT 1
Hebt ge met dat stuur ook zo'n controlepaneeltje (als ge "eigenschappen" selecteert onder Gaming Options in Windows) waar ge kunt zien of uw assen/knoppen en ff gaan en waar ge de sterkte en zo kunt instellen?
-Zo ja... gaat daar naar toe en zie of uw gas/rem iets doet. Beweeg de gas terwijl ge aan alle aansluitgingen/draden "lotert" om te zien of er ergens een slecht contact is.
Als er niks fysiek mis lijkt kunt ge altijd eens proberen met uw stuur te herinstalleren. Verwijderen, met DXTweak (Logitech Wingman site) eventueel resterende calibratiewaarden verwijderen en terug installeren.
Jan. =---
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 9, 2003 16:15:16 GMT 1
Opeens bleek hij voor het gas geven en remmen geen gesplitste as meer te erkennen. Raar maar waar. Intussen stuur opnieuw geïnstalleerd en nu werken ze weer. Probleem voorlopig dus opgelost. Bedankt voor het meedenken in ieder geval .
|
|