Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 6, 2003 22:59:04 GMT 1
Ik zou er ook wel lid van willen worden, maar het is vooral (enkel) gpl dat er gespeeld zal worden zeker op de server? Of heb ik dit mis? (heb maar ff kunnen kijken op de site, want heb atm echt niet veel tijd... damn die examens)
|
|
|
Post by Timpreza on Jun 7, 2003 12:11:10 GMT 1
Ik denk niet dat ik ga meedoen aan die LAN. Moest het zo geen volksverhuis zijn ging ik wel meedoen, maar ik zie het niet echt zitten om heel de verhuis te doen. Mijne boel die ik hier gebruik om te racen kan in geen geval in mijn auto. Volgens mij zelfs niet in een break. Tom's auto (mondeo break) zat al goed gevuld met mijn zetel en blok waar mijn pedalen op staan. En dat was zonder 19' scherm, pc, een stuur en pedalen bij... Daar 4 dagen ter plaatse zitten zie ik ook niet echt zitten. Ik moet de laatste tijd een beetje andere prioriteiten stellen. Kheb nog tijd voor de VRL, maar daar houd het bijna mee op. De GPL Belgian Cup is ook zoiets. Kzou vré graag meedoen, maar kweet op voorhand dat ik te weinig tijd ga hebben, neem daar dan nog bij dat ik in ploeg werk, en dus maar 1 op 3 weken vrij heb maandag 21u.
|
|
|
Post by Timpreza on Jun 7, 2003 12:36:08 GMT 1
Voila, ik ben overtuigd, en ik heb me ingeschreven. Maar idd goede vraag van Donny... hopelijk komt er meer dan gpl alleen aan bod. Mijn interesses verleggen zich de laatste tijd meer en meer naar andere sims. Een Nascar server zou onderandere handig zijn. Onderandere door gebrek aan server is onze Nascar league nooit van de grond gekomen.
|
|