|
Post by Buchinski on Jun 9, 2005 10:09:38 GMT 1
Poll wordt in dit forum gelanceerd omdat de meeste bezoekers toch hierlangs passeren....
In alle geval zal er een GPL65 testrace gehouden worden waarop meerdere nieuwelingen zullen worden uitgenodigd evenals een selectie van routiniers. Deze mensen (voor de 65-rookietest) zullen per mail worden verwittigd in de loop van de week.
De andere echte "test" zal afhangen van de antwoorden op de poll. Liefst antwoorden voor dinsdagavond 14 juni (kwestie van nog de nodige regelingen te kunnen treffen)
Met dank bij voorbaat!
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 11, 2005 16:44:57 GMT 1
GTR wil ik best nogmaals doen, maar ik heb gestemd voor iets anders omdat een TC-race op een geschikte oval me ook wel wat lijkt.
|
|
|
Post by Buchinski on Jun 13, 2005 13:52:34 GMT 1
Bwa, ik heb GTR gezet om het niet nodeloos ingewikkeld te maken. Gezien er een samenvallen is met de F1 denk ik dat de interesse oook matig zal zijn. Er wordt nog gewerkt aan een haalbaar "raceschema", als het effe kan om de F1 USA en de test niet te laten samenvallen.... Uiteraard bericht hiervan als er iets uit de bus komt
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 15, 2005 11:19:34 GMT 1
Ik heb ook weer voor GTR gekozen, voor persoonlijk gemak omda'k dan niets moet installeren / configureren enz... Iets te veel andere zaken aan me kop nu Het lijkt me interessanter als we dan eens het zwaardere GT-geschut kunnen bovenhalen ook.
|
|
|
Post by Knarf on Jun 15, 2005 13:31:03 GMT 1
Ik heb gestemd op GTR omdat dit aan de leiding staat, ikzelf geen GTR heb, ik zondag naar de GP wil kijken :-)
Op die manier wordt het zeker niet TC want daar zou ik wel graag eens een raceke mee meedoen.
|
|