|
Post by Timpreza on Jun 1, 2003 22:24:40 GMT 1
Moet er een andere puntenverdeling komen volgend seizoen? Het startveld word groter, en achterin het veld word het moeilijk om nog punten te pakken.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 1, 2003 23:32:00 GMT 1
Tja, niemand eindigt graag een seizoen met 0 punten veronderstel ik. Maar de eerste 10 finishers punten geven vind ik iets overdreven, zou goed zijn als je met een veld van ongeveer 15 man rijdt ofzo. Daarom: eerste 8 punten.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 2, 2003 15:52:08 GMT 1
Als den Top 10 punten krijgt is er ook iets aan voor de rijders achterin (ik dus ook) nu weet ge bijna zo van int begin da de rijders achterin geen kans maken om punten te grijpen.Daarom koos ik voor de top 10
Gratz Steven
|
|
|
Post by Petrol on Jun 2, 2003 16:32:31 GMT 1
den top 8 vind ik het beste, anders is 't wa te veel van 't goeie imo, punten krijgen moet toch nog altijd een beloning blijven, geen vanzelfsprekendheid, en ge hoeft ni rap te zijn om puntjes te pakken zenne
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 2, 2003 16:53:14 GMT 1
Ik heb ook voor de eerste acht gestemd (in het huidige systeem).
Wat ik eigenlijk nog het liefst heb : geen shift-r of hoogstens 1 en dan de eerste 6. Wie dan uitrijdt heeft een heel behoorlijke kans op punten. Ik vind dat er nog steeds vreemde dingen gebeuren tijdens starts en races.
|
|
|
Post by Petrol on Jun 2, 2003 17:24:29 GMT 1
Wat ik eigenlijk nog het liefst heb : geen shift-r of hoogstens 1 en dan de eerste 6. Wie dan uitrijdt heeft een heel behoorlijke kans op punten. Ik vind dat er nog steeds vreemde dingen gebeuren tijdens starts en races. dat is waar, ik ben ni de snelste en heb ook ni de snelste wagen, maar eindig wel altijd in de top 6, omdat ik naar mijn mening realistischer rij, GPL is een simulatie en geen arcade spel, mij zult ge ni snel een fout zien maken die ik ni kan manipuleren, maar de shift-R is wel nodig als ge door iemand anders z'n fout crashed
|
|
|
Post by Petrol on Jun 2, 2003 17:53:00 GMT 1
'k zou zeggen, max 2 keer shift-R mèt verplichte stop & go bij elke race
|
|
|
Post by Timpreza on Jun 3, 2003 12:55:24 GMT 1
Goede ideeën, ik luister aandachtig 2 shift-r's toegelaten + stop & go vind ik een prima idee. Ik zou zelf durven zeggen maximum 1 shift R, hoewel dat misschien al een beetje té zou zijn, maar ik zou ermee kunnen leven. Daarmee geef je iedereen de kans om door de eerste ronde te geraken. Meteen een alternatief voor de Hall of Shame, die dan weg kan vallen.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 3, 2003 14:56:43 GMT 1
ja da zou ni mis zijn ik zen da toch al gewoon om geen shift - rs te doen (vanuit dsz daar telt die regel nu ook
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 3, 2003 23:00:06 GMT 1
ja da zou ni mis zijn ik zen da toch al gewoon om geen shift - rs te doen (vanuit dsz daar telt die regel nu ook Serieus ? Leest het reglement eens ne keer manneke Ge moogt wel ne shift-r doen, maar amper 2 per seizoen in GP, onbeperkt in gewoon seizoen.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 4, 2003 11:25:51 GMT 1
awel ja ik wist da wel da ge er 2 moogt doen int heel seizoen maar meestal rijden we toch zonder shift r he Als we crashen stappen we gewoon uit de race toch? Of hebt gij er al 1 gebruikt?
|
|