Henne
Rookie VRL'er
Hendrik De Graeve
|
Post by Henne on Dec 31, 2002 1:12:56 GMT 1
ok, Kwil mij grondig excuseren aan iedereen die van mij last heeft gehad zondag. (iedereen dus) Kep al ne mail gestuurd naar Tim en daar mijn excuses in aangeboden en een hoop dingen in uitgelegd. Zoals het voorval met Eldrin, als iemand hem ziet, zeg dan Srry van mij. Hij kwam achter mij en ik zag geen blauwe vlag niks... gedurende heel de race, geen enkele vlag gezien. Ook van het chatten ben ik verkeerd geweest. (en kep dan nog die regels zelf opgesteld ) Ik hoop dat jullie mij nie ergeren, en slechte woorden spreken aan de andere 'mede' GPL'ers en ik hoop dat ik van jullie allen nog een kans krijg. Zoals ik heb verstaan heb ik één gekregen van Tim. nogmaals SORRYHenne (de irritante puber )
|
|
|
Post by Timpreza on Dec 31, 2002 1:20:55 GMT 1
Inderdaad. Ik heb alles met hem uitgepraat en hem op zijn fouten gewezen. Hij weet zijn fouten dus ik geef hem nog een kans om zich te herpakken. Als hij niet meer onnodig chat, en als hij met zijn verstand rijd kan niemand zich daar nog aan ergeren, of wel? Het is voor mijn part op een goede manier uitgepraat geraakt tussen ik en hem, het minste dat ik kan doen is kijken of hij zijn lesje geleerd heeft. Betert het in de volgende races niet dan moeten er sancties getroffen worden, en dat weet hij. Ik heb er goede hoop in. 1 fout heeft hij nog altijd niet door: het is Eldred, en niet Eldrin of Eldren Als er mensen niet akkoord zijn: laat het gerust weten.
|
|
Henne
Rookie VRL'er
Hendrik De Graeve
|
Post by Henne on Dec 31, 2002 1:26:02 GMT 1
Kzou graag ulder mening hebben over dees...
Goed en slecht laat maar komen... kan maar bijleren zeker uit dit voorval. (T'is topen)
Henne (Winner of the worst puber-award 2002)
|
|
|
Post by Obi-Jan on Dec 31, 2002 2:38:56 GMT 1
Kijk Henne...
Online spreken ander factoren dan alleen maar zuiver racen. Uw zicht is beperkt, door latency is er een zekere onzekerheid van waar den andere echt zit EN er zitten ander mensen aan het stuur.
AI piloten denken niet, die hebben geen verwachtingen en als ge over de schreef gaat schijten die U achteraf nie uit -echte mensen wel. Da betekend dat ge uwe weg moet zoeken en da betekend soms afgaan als ne gieter en daar uw consequencies uit trekken.
Wat Eldred betreft... ik weet niet of dees boards "getrawled" worden zoals dat heet (dat een programma die leest om e-mail adressen te verzamelen), maar voor alle veiligheid... eldredp "at" aol "punt" com. Mailt diene gast en zegt dat het U spijt... ge moet zelf verantwoordelijkheid nemen voor U daden. Wij kunnen helpen met het Engels als dat een probleem is, maar doorgeefluikje spelen in dees situatie spreekt van weinig klasse. Dat kunt ge klasbak als Eldred niet aandoen.
Jan. =---
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 31, 2002 12:07:31 GMT 1
Wat mij betreft, excuses aanvaard... Het was de eerste keer da'k meedeed en ik vond het eerlijk gezegd een beetje ambetant, die messages altijd maar ik wist niet of dat normaal "getollereerd" werd in GPL:-) W
|
|
|
Post by Moerie on Dec 31, 2002 13:20:08 GMT 1
Henne iedereen maakt wel ns fouten, you know, but..... Als ge zuiver en sportief rijdt en vooral NIET chatten tijdens de race is da voor mij geen probleem wi. Ik haat als er gechat wordt tijdens de race. Da stoort enorm voor mij. Bij u Henne kan da wel anders liggen maar telkens dat ik tekst zie wil ik die lezen en dan "baf" den decor binnen. En diene tekst dient toch voor niets. Het is wel handig als ge iemand verwittigt met PI,PO,SRY.... da stoort mij nie.
Probeer erop te letten é. En tgeen met Eldred jaag, das vrij STOM. Als da vaker gebeurt krijgt ge een slechte naam é. Kijk naar Eldred, hij is zeker nie van de sneltste é, maar toch is hij gekend als goeie rijder é. Wie wil er niet zo gekend zijn, ik allezins wel wi. Daarom moet ge altijd fair rijden. Kheb de vorige race gecrasht met Noppe op het rechte stuk van Kyalami, toen ik hem wilde inhalen op het rechte stuk van Mulsanne zat dat nog in mijn achterhoofd, versta ge mij??
En ge moet vooral fouten kunnen vergeven van anderen en nooit revanche willen nemen!!!
Henne, excuses aanvaard wi. Hopelijk is da een leske geweest voor ons allemaal!
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 2, 2003 11:25:22 GMT 1
Nog een kans voor henne, Ik heb me serieus geërgerd in u henne, ten eerste voor uw chatten . Als men zegt nie chatten is het nie chatten punt andere lijn. de dag zelf kwamde dan af met het excuus dat we onze incar caht moesten afleggen, en dat heeft bij mij de emmer doen overlopen. Als je in de fout gaat geef het dan toe,en probeer dan geen gelijk te halen met zo'n redens . ik persoonlijk was daar enorm gestoord mee met uw onnodige chat, want als je weet dat alleen de hoogstnodige chat op het scherm komt, dan lees je ook die chat .Maar door het lezen van de chat is uw blik een seconde van de weg afgeleid, en dit kan onnodige accidenten veroorzaken. Ten tweede was ik een beetje geschrokken van uw enorm riskante inhaalmanoeuvers. makkoord in racen word er uitgeremd en dergelijke toestanden, maar uw finish uitslagen hebben bewezen dat uw manier van racen maar één ding bewijst, onregelmatigheid en crashes. Rijd eens op zeker, en haal de mensen in op een plaats waar ze niet gehinerd worden door uw manoeuver ; laat u inhalen en geef de plaats aan de mensen om u in te halen . Ik hoop dat onze reactie van ons voor u een les zal zijn, want simracen is geen arcade racen, shift-r is de bedoeling niet in dit spel, dus vermijd alle (mogelijke) incidenten. Iedreen maakt fouten, maar probeert daar dan ook lessen ui te trekken om die fouten geen twee ker te maken .
Ik heb met moerie idd op kya een incident gehad, en er waren meningsverschillen hierover. Ik had hier uit geleerd, want op lemans heb ik hem de plaats gelaten om hem in te laten halen. zelfs al deed dit enorm veel pijn. Ik had moeten shift-ren en had een volle tank dus heb ik moeten beslissen van "tom het is de moeite niet om weerstand te bieden want hij is honderd kilo benzine lichter, laat hem voor .
Excuus aanvaard henne
|
|
|
Post by Moerie on Jan 2, 2003 19:04:03 GMT 1
Tom, 'tgeen da ge ier zegt, amaai, ben der van aangedaan wi. Helemaal akkoord wi, met zulke gedachten zul je het verst van al brengen En Tom, zulke dingen gebeuren nui eenmaal (da voorval van Kya)!! Gewoon maken dat er geen ruzie van komt, das vré belangrijk. Elkaar kunnen vergeven en vergeten. Das al veel wi. Nogmaals Tom, skone tekst !!!
|
|