|
Post by Cash on May 15, 2003 13:56:15 GMT 1
Na de race van zondag zie ik het wel echt zitten met GPL en ik heb gisteren en vandaag dan wat zitten oefenen op Silverstone. Deze morgen vloog er opeens een seconde af van mijn beste tijd, en nu zojuist terug een seconde, waardoor ik naast Monza mijn 2e negatief track heb, Silverstone in 1.30.733 . Ik vermoed wel dat dit de twee makkelijkste zijn om negatief te gaan maar kom, welk circuit is volgens jullie het makkelijkste om hierna te leren?
|
|
|
Post by Timpreza on May 15, 2003 14:14:42 GMT 1
Op Watkins Glen zou je normaal zonder al te veel problemen negatief moeten geraken. Daar is de benchmark tijd relatief zwak.
|
|
|
Post by Petrol on May 15, 2003 19:53:03 GMT 1
goe bezig!
Kyalami is ook ni zo moeilijk om rap te rijden dacht ik
|
|
|
Post by Obi-Jan on May 15, 2003 20:28:24 GMT 1
Da zegde gij... ik ben maar gisteren onder de 1m21s geraakt!! Nog 5/100sten en ik heb ze allemaal... ;D ;D Zoals Tim zegt: Watkins Glen.... Mexico en Spa zijn ook niet zo heel moeilijk. De Ring eigenlijk ook niet, maar wel een lange baan om aan te leren. Jan. =---
|
|
|
Post by Timpreza on May 16, 2003 4:13:16 GMT 1
Kyalami is juist 1 van de scherpste benchmarks geweest om negatief te gaan voor mij.
Spa weet ik nog ook zo nie, het heeft lang geduurd eer ik den truc van Spa vasthad. Maar dat zal waarschijnlijk vooral aan mij liggen.
|
|
|
Post by Obi-Jan on May 16, 2003 9:29:53 GMT 1
Ge moogt nie vergeten dat David (a.k.a. Hilly) van ons ervaring kan profiteren als 'm da wilt, he.
Den truk die ik op Kyalami gebruik, heb ik afgekeken van da half rondje met Depailler in de 6-wiel Tyrrell. Buiten Barbeque bend (denk ik... dienen met dat Ford logo op ne paal aan den binnenkant) rijd ik nu alle middel-langzame bochten in 3de versnelling... da's me mijne setup goe voor 4/10den.
Jan. =---
|
|