Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 14, 2003 17:03:01 GMT 1
Ik heb dus een ideeke om teamspeak te gebruiken tijdens onze races, dus dan kunnen we elkaar verwittigen als er een crash is ofzo. das gemakkelijk zulle Hier is de link dan kunde is gaan zien www.teamspeak.org/Schrijf hier maar wa ge daarvan zou vinden thx
|
|
|
Post by FleaBite on Apr 14, 2003 18:14:01 GMT 1
Ik zie dat niet zitten. Ik zou veel te vlug mijn concentratie verliezen. Bovendien is dat nog eens een programma dat in de achtergrond moet draaien, en dus resources, én netwerkverkeer gebruikt die door GPL beter kunnen besteed worden.
En daarbij, er zou veel te veel gevloek en gekreun over de lijn gaan moest ik da gebruiken ;D
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 14, 2003 18:43:48 GMT 1
Hmm beetje gemengde gevoelens voor dit. 't Kan natuurlijk een voordeel zijn bij crashes want als ge alleen op de marshals van GPL moet vertrouwen...amaai !!
Extra bandbreedte is er nauwelijks (650 bytes/s met CELP codec)dus daar moet ge't nie voor laten...
Maar ja..hèhè...dan moet ik nog wel eerst zo'n microfoontje gaan kopen, en ik zit nu al in de war met al mijn kabels hier... ;D
|
|
|
Post by Timpreza on Apr 14, 2003 19:07:23 GMT 1
Ik zou het ook nie gebruiken. Ik verlies al teveel concentratie als iemand begint te typen, laat staan dat ze zouden beginnen spreken.
|
|
Henne
Rookie VRL'er
Hendrik De Graeve
|
Post by Henne on Apr 15, 2003 9:11:17 GMT 1
Moest ik meedoen, dan zou ik daar zeker geen problemen meehebben. Maja ik typ dan ook wel tijdens ik rij (waar jullie dan problemen mee hebben) dus dat zou inderdaad wil in het honderd lopen, denk ik
|
|
|
Post by Petrol on Apr 15, 2003 17:09:00 GMT 1
mja, 'k denk ook dat het nadeel van concentratieverlies groter ga zijn dan het voordeel van de tijdige waarschuwing, bij mij dan toch
|
|
|
Post by Obi-Jan on Apr 16, 2003 0:20:02 GMT 1
Da valt mee zu... ik rij vrij veel NR2003 en dat ze tegen U praten went snel. Ge moet uw ogen nie van de baan halen om iets te horen, he.
'k Zien d'r alleen ook nie echt het voordeel er van in. Als ge, zoals ik op LRP, er te dicht bij zit steekt ge er toch op en anders moet ge maar doen zoals in 't echt als ge een geel vlag ziet: vertragen zodanig dat ge kunt stoppen als de baan geblokkeerd zou blijken.
Jan. =---
|
|
|
Post by Moerie on Apr 17, 2003 17:57:57 GMT 1
Ik vin da ook geen goe idee zulle, tis zoals Jan zegt, als ge de gele vlag ziet, moe ge maar voldoende vertragen om geen risico's te nemen.
Als ik de gele vlag zie, dan sta ik wel op remmen of vertraag ik!! Al doende leert men é .....
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 20, 2003 13:05:09 GMT 1
Ik vin da ook geen goe idee zulle, tis zoals Jan zegt, als ge de gele vlag ziet, moe ge maar voldoende vertragen om geen risico's te nemen. Als ik de gele vlag zie, dan sta ik wel op remmen of vertraag ik!! Al doende leert men é ..... Ik wil deze discussie niet nodeloos langer rekken dan nodig is, maar ik zeg nogal graag mijn gedacht Stel: je hebt een week lang bijna elke dag geoefend voor de eerste race (Kyalami) van een nieuw seizoen, een goeie setup en vol goede moed begin je aan de race. Een (bijna) volledige startgrid en je hebt net een degelijke tijd gereden en dan .... de start ! In de eerste bocht loopt het uiteraard alweer fout. Natuurlijk rijden we zonder bwpatch met als gevolg dat de achterliggers pas op het laatste moment merken dat er wagens gecrasht zijn en ...je race is over in die eerste bocht. Dit is één van de vele voorbeelden die ik zou kunnen geven waarbij Teamspeak een oplossing had kunnen zijn. Uiteraard heb je ook bwpatch, maar van die gele vlaggen had ik niet veel gemerkt hoor (ze zullen er wel geweest zijn, je let er gewoon niet op). Dit wil natuurlijk ook niet zeggen dat je de crash had kunnen vermijden, want in dit geval stond de baan vol met wrakken (de crash werd btw veroorzaakt door lag). Zoals met alles heeft dit voor- en nadelen. Vernieuwing is niet altijd verbetering. Maar misschien, als je eraan gewend geraakt bent, dat je wel denkt: "Hoe heb ik ooit zonder kunnen rijden...?"Misschien niet voor dit seizoen, maar voor het volgende ?
|
|