|
Post by Timpreza on Mar 30, 2003 12:49:44 GMT 1
Hij is er, net op tijd voor de Summer Trophy. Staande ovatie voor Wouter! users.pandora.be/tim.vanhee/Der zitten nog wa minieme foutjes in, maar alles komt in orde. Al het vorige nieuws zal overgezet worden van de vorige site, en beetje bij beetje zal de site volledig worden.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 30, 2003 13:12:37 GMT 1
Ziet er heel goed uit. Proficiat.
|
|
|
Post by Timpreza on Mar 30, 2003 13:17:27 GMT 1
Zoals je ziet staat er een Column sectie.
Als iemand een vertellingske wil doen, of zijn eerlijke mening kwijt wil over autosport of simracen in het algemeen, in 'column style', laat jullie maar eens goe gaan. Mail me dat tekstje, dan kan dat op de site komen.
|
|
|
Post by FleaBite on Mar 30, 2003 15:04:59 GMT 1
Yep, de site zal gaandeweg nog vervolledigd worden, en ik ben al aan verbeteringen aan het denken voor reeds bestaande onderdelen (zoals de overzichtspagina van de piloten, die kan nog wat overzichtelijker). Ook nog even vermelden dat er hier en daar nog wat kleine bugs inzitten. Een voorbeeldje, als je de details van een race bekijkt, staat er aan de linkerkant van de pagina een kaart van het circuit (bron: GPL Track Database ). Die is aanklikbaar, en dan wordt de volledige kaart in een nieuw venstertje getoond. Nu kan het zijn dat dit venster niet groot genoeg is (iets van een 50x50 pixels of zo). Even de pagina van de race vernieuwen verhelpt dit probleem (Ctrl+F5). Ook nog even een opmerking ivm met die columns. Je kan je column over verschillende pagina's laten lopen. Dit hoeft niet, maar de mogelijkheid is er. Als je verschillende pagina's wilt, vermeld dan ook telkens de titel die je aan de pagina wilt geven. Deze titel wordt gebruikt voor de benaming de link die naar de volgende pagina leidt. (Als je niet direct begrijpt wat ik bedoel, de Spelletjesgarnaal gebruitk ook dit systeem, kijk hier maar even naar: www.spelletjesgarnaal.be/preview.php?id=248 euh... de inhoud van dit artikel doet er nu niet toe he, ik heb gewoon een artikel genomen waar ze effectief dit systeem gebruiken ) Als je geen titels voor je pagina opgeeft, zal het gewoon "pagina 1", "pagina 2", enz. worden.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 30, 2003 17:05:35 GMT 1
Zoals je ziet staat er een Column sectie. Als iemand een vertellingske wil doen, of zijn eerlijke mening kwijt wil over autosport of simracen in het algemeen, in 'column style', laat jullie maar eens goe gaan. Mail me dat tekstje, dan kan dat op de site komen. Waarom denk ik bij columns direct aan Jan? ;D
|
|
|
Post by Petrol on Mar 30, 2003 21:19:28 GMT 1
lol ;D
|
|
|
Post by FleaBite on Mar 31, 2003 17:22:07 GMT 1
er is al een eerste lading nieuws van de oude site weer online nu. De rest volgt nog...
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 4, 2003 11:02:23 GMT 1
Wow, /me is impressed Is echt wel heel sjiek, zeer goeie kleurkeuze enzo imo. Kan der ni veel meer van zeggen, klasse!
|
|
|
Post by Moerie on Apr 4, 2003 19:48:51 GMT 1
Skoon gedaan Wouer, proficiaat, klasse,......
|
|
niki
Newbie
Dominique Duthoo
|
Post by niki on Apr 5, 2003 17:15:46 GMT 1
chique gedaan vent. ziet er prachtig uit.
niki
|
|
|
Post by Timpreza on Apr 5, 2003 17:48:57 GMT 1
chique gedaan vent. ziet er prachtig uit. niki Waaah, wie we daar hebben!
|
|
|
Post by FleaBite on Apr 5, 2003 19:54:46 GMT 1
Dank u iedereen voor de positieve reacties. Ik kan jullie vertellen dat ik al aan verbeteringen denk, waarmee er wat interactiviteit zal zijn. Commentaar op nieuwsposts, online ingeven van columns, ratings geven aan races, zo'n dingen. Maar dat is toekomstmuziek hoor. Als het tegen de volgende summer trophy zal realiteit zijn, ben ik al blij. Want nu heb ik het redelijk druk, en ik zou graag ook nog mijn eigen homepage afwerken (die is zelfs nog niet gestart )
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 26, 2003 9:12:37 GMT 1
Hey, wist ge dat de site niet werkt onder Phoenix (afgeleide browser van netscape - mozilla)? Ff een screenshot gemaakt: users.pandora.be/viperius/VRL-site.JPGKweet niet of ge er iets aan kunt doen zenne, maar just to let you know...
|
|
|
Post by FleaBite on Apr 26, 2003 12:25:39 GMT 1
ja da wist ik. Maar aangezien de meeste bezoekers van de VRL IE gebruikers waren, heb ik er nie veel aandacht aan geschonken. Ik kan er even voor kijken als je er op aandringt hoor
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 26, 2003 19:36:30 GMT 1
Voor mij moet je het niet verandere zenne, ik check de site maar sporadisch om es een raceverslag te lezen, kan gerust IE gebruiken daarvoor.
|
|