Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 30, 2003 8:47:44 GMT 1
Oi allen,
Welke chassis kiezen jullie zoal voor de summer trophy ? Ik zal waarschijnlijk ook wel meedoen, maar als er al 5 Lotussen meedoen, kies ik wel voor een andere bolide. Het hoeft immers geen spec-seizoen te worden. Dus als jullie dat hier even zouden willen laten weten ?
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 30, 2003 9:01:15 GMT 1
BRM
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 30, 2003 9:04:05 GMT 1
En uit het artikel op de site: Jan => Eagle Tom Noppe => Lotus Peter Raemen => Ferrari Toch al zeker 4 merken aan de start
|
|
|
Post by Obi-Jan on Mar 30, 2003 9:06:48 GMT 1
Voor zover ik weet zullen er drie Lotussen, drie Eagles, twee Ferrari's, 1 Cooper en dus 1 BRM zijn.
Neem de auto waar je je het gemakkelijkst mee voelt, zou ik zeggen.
Jan. =---
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 30, 2003 9:23:59 GMT 1
Oef, dat maakt de keuze er niet makkelijker op. Maar toch al bedankt voor de info . Lotus valt al af denk ik en Eagle ook. Ferrari, Brabham of Cooper dan maar. Tot vanavond hopelijk .
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 30, 2003 9:40:59 GMT 1
ge moogt gerust zijn , k'ga der zeker staan vanavond
|
|
|
Post by Petrol on Mar 30, 2003 10:02:28 GMT 1
ik ben vooral van merk veranderd - omdat er al te veel Lotussen waren, - met de snelsten auto rondrijden wilt ni zeggen da ge daarmee het meeste plezier maakt, - en met de Ferrari valt het misschien minder op da'k soms genen tijd gehad heb om te oefenen ;D we gaan nu blijkbaar weer een veld me veel verschillende wagens hebben, da zien ik graag! (wel spijtig dat er genen Brabham meerijdt) en hoeveel actieve deelnemers gon er zijn?
|
|
|
Post by Moerie on Mar 30, 2003 12:50:41 GMT 1
Ik neem allesins de Lotus Ten eerste wil ik mijn titel als vice - kampioen verdedigen en hopelijk zelfs hoger scoren!! Da zal zekers nie gemakkelijk zijn, want de concurentie staat nie stil. Kheb zo'n voor gevoel dat het zal spannen. Vooral wil iedereen onze tim kloppen!! Peter en Noppe willen heel graag ns winnen, ik ook zu!! Maar da zal nie gemakklelijk zijn. Ik ben allesins bang van Noppe die zeer sterk bezig is!! Onze ervaren Jan mag ik ook nie vergeten, die nui naar eagle is overgestapt. En we hebben dan nog Peter die ook vré rap is. Hopelijk neemt ie zijn revanche terug van Mexico, waar ik hem zo moeilijk heb kunnen verslaan. En we hebben dan nog onze alien Jenne, tjaag ....... Wouter is ook sterk vooruit gegaan, dus daar gaan we ook iets aan mogen verwachten. Kortom, het zal een spannend jaartje worden, ik kijk er al naar uit!!
|
|
|
Post by Timpreza on Mar 30, 2003 13:13:58 GMT 1
Ik blijf trouw bij mijn Lotuske. Ik heb er halverwezge vorig seizoen aan gedacht om eens iets anders te pakken om een beetje in het volk te kunnen rijden (nie letterlijk) , maar dan is de concurrentie komen opzetten en nu ga ik alle zeilen moeten bijzetten om nog voor te kunnen blijven. Lotus blijft mijne maat Ik weet niet precies hoeveel actieve piloten er zullen zijn. Het kan van race tot race variëren. Tegen de 2e race zouden we normaal Bart Vaes er moeten bijhebben als actieve piloot. Steven Verleysen is nu ook actieve piloot, maar ik denk dat Pieter Mariën en Marc Vekeman niet actief genoeg zullen zijn. (als ze 4 races missen veranderd hun status naar inactief) Ik verwacht vandaag een man of 10 als iedereen komt opdagen vanavond.
|
|
|
Post by Petrol on Mar 30, 2003 14:13:00 GMT 1
met 10 man kunde al veel plezier make! mor 'k hoop toch da ook Pieter en Marc zullen meerijde, we zouden er ooit in moeten lukken om 'ns een volledig veld Vlamingen te krijgen
|
|