|
Post by Obi-Jan on Jan 5, 2003 0:15:01 GMT 1
Awel, 'k heb da baantje net efkes voor den eerste keer geprobeerd en 'k moe zeggen dat me dat neig meegevallen is. 'k Zien eigenlijk niet in waarom dat de rijders in den tijd (en daarmee een deel van de simmers nu) daar een vooroordeel tegen hadden.
Tof baantje... ideaal voor ne zenuwenoorlog tussen ongeveer even snelle deelnemers. ;D
Jan. =---
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 5, 2003 10:18:13 GMT 1
'k Ben er zelf toch niet zot van : je moet jezelf consant inhouden, wat natuurlijk ook een kunst is. Er zitten een paar vervelende bochten tussen. Vooral het gedeelte vanaf die dichtschroevende bocht tot het s/f-stuk.
Ik heb gisteren ook wat geoefend met als "snelste" tijd 1.44.9. Ik verslikte me nogal veel in die linkerknik op dat tweede snelle stuk... Nog veel oefenen, vrees ik.
Maar ik denk wel dat het een goeie race kan opleveren tussen gelijkwaardige tegenstanders.
Ik wacht trouwens al heel lang op een baan als Clermond-Ferrand, maar dat lijkt er niet meer van te komen.
|
|
|
Post by Moerie on Jan 5, 2003 12:01:50 GMT 1
Kheb daar eerlijk gezegd nog nooit ip gereden Zal ik zeker ns doen
|
|
|
Post by Petrol on Jan 5, 2003 13:08:29 GMT 1
ik vind da een heel plezant baantje
|
|
|
Post by Timpreza on Jan 5, 2003 13:49:31 GMT 1
Ik rij wel graag nog op die baantjes waar ge uzelf moet leren inhouden. Lime Rock is 1 van mijn favorieten, en da is ook zoeentje. Kmoet zeggen dat het te lang geleden is dat ik op Bugatti gereden heb om te zeggen of het graag zou rijden. Kga het eens moeten testen.
Clermond Ferrand zal er wel nog komen denk ik. Ik wacht er ook geduldig op.
|
|
|
Post by Obi-Jan on Jan 5, 2003 15:28:18 GMT 1
Ik heb gisteren ook wat geoefend met als "snelste" tijd 1.44.9. Ik verslikte me nogal veel in die linkerknik op dat tweede snelle stuk... Nog veel oefenen, vrees ik. Bwoh... zo slecht lijkt mij 44.9 nog niet. Ik ben zelf ook nog maar 1 keer onder de 1m42s gedoken. Ok, de aliens doen gemiddeld 1m36s, maar daar zijn het ook aliens voor, he! ;D ;D Jan. =---
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 5, 2003 16:14:22 GMT 1
Hmm, heb net nog een kleine oefensessie achter de rug : 1.42.6 is nu m'n snelste tijd. Ik geloof dat m'n laatste ronde nog sneller zou zijn geweest indien m'n computer niet was beginnen pruttelen en ik er in die snelle knik niet was afgevlogen. Maar er is dus beterschap. Al denk ik wel dat het circuit geschikt is voor m'n Brabham. Heb gemerkt dat ik mooi een van de 180° bochten kan in glijden (de tweede bocht na de Dunlop-brug), met die zandwal rechts voor de bocht. Of het me enige tijdswinst oplevert, weet ik niet, maar plezant is het wel .
|
|
|
Post by Timpreza on Jan 7, 2003 20:06:38 GMT 1
Kheb vandaag mijn eerste 3 rondekes daar gereden. in mijn derde reed ik een 1:40.46 met de GH2 setup (bij gebrek aan GH) Niet zo slecht denk ik... Maar met nog maar 3 rondekes gereden daar ben ik nog nie klaar voor de race... We'll see... Den tijd is iig nie slecht. Toffe baan.
|
|