|
Post by Knarf on May 21, 2005 19:49:25 GMT 1
Ik heb de indruk dat ze GPL69 online zijn aan het beta testen ondertussen... Ik zat daarjuist namelijk op vroc en plots zag ik blablalba is joining the race at blabla using GPL69HW (zie vanonder in het screenshot) Ik eens op iGOR gaan kijken (want ik weet dat die using 'modnaam' een melding is die iGOR uitspuwt). En daar stond dus effectief ne server van het type GPL69 te draaien met als symboolke 2 vraagtekens (omda iGOR da spul nog nie kent zeker) (zie bovenaan screenshot).
|
|
|
Post by Hill2button on May 21, 2005 21:19:01 GMT 1
Ik heb de indruk dat ze GPL69 online zijn aan het beta testen ondertussen... Ik zat daarjuist namelijk op vroc en plots zag ik blablalba is joining the race at blabla using GPL69HW (zie vanonder in het screenshot) Ik eens op iGOR gaan kijken (want ik weet dat die using 'modnaam' een melding is die iGOR uitspuwt). En daar stond dus effectief ne server van het type GPL69 te draaien met als symboolke 2 vraagtekens (omda iGOR da spul nog nie kent zeker) (zie bovenaan screenshot). Good work detective Frank :-)
|
|
|
Post by TimoVermeersch on May 22, 2005 18:43:11 GMT 1
Yihaaa
|
|
|
Post by Buchinski on May 22, 2005 21:14:50 GMT 1
Dont wanna rain on your parade maar dat bestaat al langer hoor, soms zie je er zelfs "Caterham" in staan ...
Of dat wat wil zeggen weet ik niet.
|
|